16 Januari 2002

15 1 0
                                    

Ik heb vandaag besloten om de brief naar m'n moeder te sturen over Luuk. Lucas had de brief al naar z'n familie gestuurd de eerste dag dat we iets hadden. Zijn gezin reageerde er heel vrolijk op en vroegen wanneer ze me zouden ontmoeten 😄 Ik was wel heel zenuwachtig, want ik had nog nooit een vriendje gehad en ik was pas 11. Dus Luuk hielp me wel de brief te schrijven. Dit werd het uiteindelijk:

Hoii mama, papa en Ninthe

Hoe gaat het daar? Met mij gaat het supergoed. Kerstmis en nieuw jaar waren geweldig. Het concert was ook superleuk een vriendin haar moeder werkt daar en heeft zelfs een meet and Greet geregeld. Het was supergaaf om de jongens te ontmoeten, we hebben zelfs hun telefoonnummers! Ik moet jullie nog wel iets vertellen. Het is al sinds September zo, maar ik durf het nu pas te vertellen omdat ik niet weet hoe jullie zouden reageren. Maar ik heb een vriendje! Z'n naam is Lucas Pines, hij is half bloed z'n moeder is een heks. En voor het concert had ik 4 kaartjes nodig voor Franciska, Lucas, mij en Franciska's vriendje Cedric. Ja er is heel veel gebeurd het afgelopen half jaar. Ik geloof dat opa en oma het al wisten door oudtante Alice. Ik hoop dat het goed. Is komend voorjaar gaan we ze ook in Forks bezoeken. En met we bedoel ik Lucas en ik.

Groetjes en kusjes Lotte ❤

Ik was er best trots op we liepen naar de uilenvleugel van school en bond de brief aan snow white haar pootje. Nu nog wachten op een (hopelijk goed) antwoord. 

In love with a SlytherinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu