22 Februari 2002 & 23 Februari 2002

11 1 0
                                    

Vandaag gingen we weer terug naar Zweinstein. Morgen begonnen de lessen weer gewoon het was 23:00 s'nachts we vlogen om 2:00 zodat we op tijd de Zweinstein Express zouden halen die om 15:00 precies van perron 9 ¾ zou vertrekken. Ik vond het ontzettend jammer om weer afscheid van ze te nemen. Ze vonden het een superleuke week. Ik had m'n polaroid camera ook mee om nog wat foto's te maken. Alice stond erop dat ze een foto van mij en Luuk maakte. Toen we in het vliegtuig zaten zei Luuk dat hij het geweldig vond om vampiers te ontmoeten. Na de lange vliegreis namen we de trein naar het centraal station om precies 14:45 kwam de Zweinstein expres aan en zochten Luuk en ik een plekje. Alice stond er vannacht op dat ik een jurkje aan moest doen. Ik hoefde gelukkig niks qua make up van haar op. Dit keer vond ik het prima, dan kon ik Franciska en Katja het laten zien. Ze waren beide op Zweinstein gebleven. Cedric was wel gewoon naar huis gegaan dus zaten we met z'n 3en in een coupé eerst mocht hij z'n verhaal vertellen over zijn vakantie en toen wij over de onze. Luuk vertelde het spannender dan dat het werkelijk was dat was wel echt geniaal om te horen. Cedric vroeg sinds wanneer ik jurkjes droeg. Ik zei dat m'n nicht er dol op was me make overs te geven. Ik vertelde ook dat ze een hele make up garderobe had gegeven. Cedric vond m'n haar ook wel heel mooi. Het was ff wennen omdat het ineens zo veel korter was en krullend, maar hij vond het supermooi. Ik had het na het dagje uit nog 2 dagen in de vlecht laten zitten en daarna had ik het de hele tijd los. We kwamen om 19:00 aan op Zweinstein Franciska en Katja hadden ons opgewacht bij het stationnetje van Zweinsveld. Ze kwamen naar me toe gerend en zeiden gelijk dat m'n nieuwe haar Super Super mooi was. Tijdens het avondeten vertelde we allemaal onze verhalen. Luuk en ik mochten als laatste. We vertelde echt alles. Katja wist niet dat ze vampiers waren, maar dat vertelde we liever niet omdat ze als de dood is voor vampiers. Ik heb ook verteld dat ik heel veel kleding had gekregen dat ik er een hele garderobe kast mee kon vullen. Franciska was ook superblij dat ik make up had gekregen zodat ze me vaker Kon make upen.

In love with a SlytherinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu