9 Mei 2002

12 1 0
                                    

Vandaag ging ik weer naar Zweinstein toe!! Normale kinderen vinden het niet leuk als hun vakantie over was. Ik daarentegen was hartstikke blij, bv dat ik Franciska en Cedric weer kon zien. Ik had met Luuk afgesproken op het station. We zochten samen naar Franciska, Cedric en Katja. Katja was heel makkelijk te vinden, want ze liep zelf naar ons toe. Ze wist dat wij het waren omdat Lucas best lang was. Ook al was hij pas eerste jaars. Hij had bijna de lengte van een 3e jaars. Cedric en Franciska hadden elkaar al gevonden en toen zagen we ze. We gingen in de trein zitten, zochten en vonden een lege coupé voor ons vijven. We zwaaide onze ouders uit en begonnen omstebeurt over onze vakantie te vertellen. De eerste week van Katja en mij was een beetje heel erg hetzelfde, maar ja. Ik gaf Cedric, Luuk, Franciska & Katja hun cadeaus. Ze vonden alle 4 de cadeaus geweldig, Katja wist al wel een beetje dat ze dit cadeautje kreeg 😊 Franciska deed haar kettinkje om en bedankte me echt 1000X Cedric zei dat hij als hij weer thuis was de dvd gelijk zou gaan kijken en Luuk vond de foto en het fotolijstje echt supermooi en lief, hij zou beloven dat als we op Zweinstein waren hij het in onze slaapkamer op zn nachtkastje zou zetten. Toen we alle 5 terug liepen naar de verschillende leerlingenkamers zagen we door de hele school dezelfde folder hangen van een kleine talentenjacht. Franciska zei dat ik mee moest doen omdat ik supermooi kon zingen volgens haar. Lucas werd door Cedric gepusht om mee te doen met mij en dat Luuk dan piano moest spelen en ik zingen. Ik heb Lucas meerdere keren piano horen spelen, hij is echt heel goed! Ik wilde opzich wel meedoen, maar had hele grote plankenkoorts. Ik was zo bang om op te treden in het openbaar. Ik zou nog even kijken, maar waarschijnlijk zou ik niet meedoen. Lucas zei dat hij echt niet wilde, gelukkig is Cedric zo een soort iemand die dan echt niet teveel pusht. Die avond hebben ik en Luuk geen ja geen nee gespeeld, de Disney kaarten versie die ik had gekocht in Disney. 

In love with a SlytherinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu