- taehyung -
Sudah 2 tahun aku pergi tinggalkan kerja aku sebagai babysitter,dan 2 tahun juga aku sudah tak berjumpa dengan jimin.
kenapa perasaan rindu ni susah nak hilang huh?!tolonglah,aku penatlah.
Agaknya apa dia sedang buat sekarang?dia sekolah macam mana?dah tinggi ke dia sekarang?apa khabar ibu bapa dia?dia...
Rindukan aku ke?"
Banyak persoalan aku tentang dia.
- Jimin -
"Wah!pandainya jimin!Jimin dapat nombor 1 lagi!" kata cikgu nya gembira.murid ii lain semua memberikan tepukan kepada jimin.
Masuk kali ini,sudah 3 kali berturut turut peperiksaan jimin mendapat nombor satu dalam kelas.
Jimin hanya senyum tipis. "Terima kasih"
Dia berjalan pergi ke mejanya dan duduk. "Tahniah!" Kata kawan sebelahnya 'haechan' sambil memegang bahu jimin.
"Hihi terima kasih" kata jimin.
Loceng berbunyi menandakan waktu rehat,kesemua murid mengucapkan terima Kasih kepada cikgu sebelum keluar dari kelas.
Jimin yang masih tetap di tempat duduk nya memegang buku rekod markah peperiksaannya.
"Nanti balik Suruh ibu atau ayah jimin tanda tangan tau!" Teringat pesan gurunya tadi.
"Tapi aku nak tunjuk dekat taehyung.."
"Tsk..tsk..''
"Ihik..hikhikhik"
Air mata mula setitik demi setitik jatuh ke atas buku rekod nya.