#08

596 58 5
                                    

  

  Happyyyy sangatttt😭💕terima Kasih utk 300 readers.seperti yg dijanjikan,sis update utk chapter ke-8!😂😻

______________________________

  Taehyung pov

  Sedang aku sibuk dalam Mimpi aku,tiba ii

  "WAAA PANDAINYA JIMIN!!" sorak kanak ii dalam kelas itu.

  Dan serentak itu,aku terjaga lalu mengangkat kepala.

  Eh mana budak ni??.oh Kat depan.

Aku fikir mimpi,rupanya betul ii.

End pov

  Senyuman di bibir jimin terukir ketika itu.dia buat ape??

  Lalu jimin Bergerak ke tempat duduk nya.

  Apabila makin hampir ke mejanya baru dia perasan yg taehyung dah bangun,lalu dia terus berlari ke arah taehyung.

  Tanpa memikirkan apa ii,punggungnya dilabuhkan ke atas peha taehyung.

  "Taehyung..taehyungggggg tengok niiii" jimin menunjukkan latihan matematik yang dibuatnya tadi.

  Semua betul! Bulat mata taehyung "Eee pandai nya budak gemok ni ihihihi shayanggg syiket" jari telunjuk taehyung diletakkan pada pipinya.

  Lalu bibir jimin mencium sekilas pipi taehyung.

  "Tengok dia,mesti budak manja euw" kata seorang budak perempuan pada kawan nya sambil melihat gelagat jimin dari tadi.

  "Nanti ejek dia budak manja,mesti nanti nangis" kata kawannya. "Mesti"

  11.30 pagi.

  "Ok semua boleh balik,kemas barang ii semua,sampah kalau ade buang dalam tong sampah" arah cikgu dalam kelas itu.

  "Jimin check la ade sampah ke tak kalau ade pergi buang" kata taehyung yg sudah tak sabar nak balik.

  "Takde" kata jimin sambil menggelengkan kepala.

 
  "Cepat la sikit aku nak makan nihhhhhh" rungut taehyung di tepi pintu.

  "Boleh balik semua,jumpe lagi esok!" Kata cikgu itu lalu semua murid ii menyalam tangan cikgu itu sebelum keluar.

  Jimin ingin pergi ke arah cikgu itu dengan niat nak menyalam tangan cikgu itu juga namun belum sempat,tangan jimin dah ditarik oleh taehyung.

  "Ihhh ape nihh" rungut jimin.

  "Jom la balikkkk nak makannnnn"

______________________________

  "Balik nanti nak masak ape?" Soal jimin sambil menggoyangkan kedua belah kakinya yg terbuai.

  "Ermmm...aku rasa aku rasa nak masak ayam pedas ah,okay tak?" Soal taehyung sambil memandu.

  "Waaa sedap tuu!mama pun dah lama tak masak" kata jimin.

"Hehh,kalau kau rasa ni mesti kau suke gileeeeerr"

  "Eleee eleee" jimin menggeletek leher taehyung.

  "WEYY JIMIN JANGANLAH ARRGGHHHGG"

  "IHH KAU NI NASIB TAK EXCIDENT JE TADI" marah taehyung sambil mengambil semula nafas.

  "Kau ni Comey la" kat jimin.tibahhh

  "Tak payah nak puji la menyampah"

  ____________________________

  "SEDAP LAAAAA NAK NANGISSS" puji jimin sambil acah ii nangis.

  "Heh,aku aku aku hahahaha" rambut nya diselak kebelakang.acah cool jap.

  ''makanlah sekali takkan lah aku sorang" ajak jimin. "Eh takpelah,makan la ak-"

  "BUKAK MULUT AAAAAA" dan dalam masa yang sama mulut jimin juga dibuka.sudu dihalakan pada mulut taehyung.

  Lalu mulut taehyung dibuka dan jimin menyuapkan ke mulut taehyung.

  "Ihh makan duduk la,makan berdiri ikut perangai syaitan dasar syaitan" kata jimin.

  Budak ni kan makin besar makin bising pulak mulut.

  "Diam boleh tak mulut tu,bising je popet,popet" kata taehyung.

   Kata ii taehyung dihiraukan oleh jimin yg leka menyuap taehyung dari tadi.

  "Yeayy dah habis!" Jerit jimin sambil mengangkat kedua belah tangannya.

  "Yeayy jimin basuh pinggan!" Sorak taehyung pulak.

  "Ihhh ape ni sama ii makan sama ii basuh la,ihhh aku sorang je lemak ah ihh" cebik jimin.

  Akhirnya,taehyung jugak yang basuh :)

  "Malam ni nak?" Soal jimin tiba ii.

  "Hm?malam ni ape?" Soal taehyung blur.

  "Dah janji tadi nak belanja aiskrim pikachu"

  "A L A M A K"

  Tbc 🌼 next chapter,maybe jimin akan kene culik?dengan siapa?😂😂😂😂macam harey

 
 

 

autism‧₊˚vminWhere stories live. Discover now