Kirishima szemszöge:
Baku az egész edzés alatt nem támadt rám erősen. Csak amennyire kellet. Szerintem már magában kitombolta a dühét hogy majdnem nem vele lettem. Órákon egész végig engem nézett csak tudnám mi jár abban a cuki robbanós süni fejében. -mosolyodtam el a gondolatomra. Miután visszamentünk a koleszba mentünk volna fel a szobánkba de Bakugou elkapott felemelt és felvitt. -csak néztem -felvitt a szobájába és ledobott az ágyra. Tudom már mit akar..de hogy ennyire nem tudja türtőztetni magát. Azért szeretem ennyire. -csak néztem a szemeibe amik csak úgy csillogtak a vágytól. -fölém mászott és vadul megcsókolt. -azonnal viszonoztam is és közben benyúlt a pólóm alá és simogatta az oldalamat. -néha néha belenyögtem a csókba amire Baku morgását kaptam válaszul.
A levegő hiány miatt egy idő után elváltunk. Nem pihentünk sokat mert azonnal ledobta a ruháit, az enyémet is sarokba száműzte és maga alá tepert...
Pár menet után lihegve aludtam el Katsukin aki még mindig nem volt fáradt és a hajammal játszott miközben a mellkasán feküdtem lihegve.
-Szeretlek Ei -suttogta a fülembe lágy hangon
-Én is téged Katsuki. -mosolyodtam el és egy idő után a kis süni mellkasán ért utol az álom.
Midoriya szemszöge:
Hu sikerült elmenekülnöm Todo elöl és kerülnöm őt egész nap. Meg szeretném ezt beszélni vele de fogadok úgy is viccből csinálta. Mentem volna a szobába mikor elkapott és a falhoz szorított.-megijedtem és csak néztem.
-Midoriya...
-Oh...Szia Todoroki-kun...most mennem kell dolgom van...-mentem volna el de két kezével falhoz szorított és elzárta a menekülési utaimat.
-Midoriya miért kerülsz engem....? -kérdezte a szemeimbe nézve.
-Micsoda...én én nem kerüllek ne butáskodj. -próbáltam kamuzni de csak dadogva sikeredett.
-Ne hazudj Midoriya kérlek...tudod azt a csókot sajnálom ha nem tetszett...-meglepődtem szóval sajnálja. Itt valami elindult bennem és...
-Todoroki neme erről van szó csak tudod rá ...kellett jönnöm hogy..tetszett az a csók és érzek irántad valamit...-mondtam lehajtott fejjel. -megfogta a az államat a kezével és felemelte.
-Szeretlek Midoriya. -mondta lágyan és az ajkaimra hajolt. -nagyon meglepődtem. Ugye nem álmodom ugye nem? -azonnal viszonoztam is és egy idő után a levegő hiány vetett véget ennek a szép pillanatnak.
Todoroki szemszöge:
El sem hiszem Midoriya viszont szeret engem. Nagyon boldog voltam és miután véget ért a csókunk a tekintetét fürkésztem ami picit irult volt de nagyon aranyos. -levettem a kezem a falról és megpusziltam.
-Mido nem muszáj de szeretnél nálam aludni? Csak aludnánk nyugi. -azért mondtam neki biztos ami biztos. -pirult el jobban
-Szabad? -nézett rám csillogó szemekkel.
-Hát persze. -mosolyogtam rá. -odamentem és felvettem és bevittem az én szobámba. -ott leültettem az ágyra. Elmegyek fürdeni addig el mész te is? -csak bólintott.
Mikor visszaértem egy boxerben és egy pólóban ült az ágyamon. Hát egyem meg nagyon cuki volt. -rajtam is kb ugyanez volt de neki nagyon aranyosan állt. -leültem mellé és egy kis ideig némák voltunk de láttam hogy akar valamit mert felemelte de lerakta utána a kezét. -ezt megelégelve közelebb húztam és átöleltem. -kicsit meglepődött de bújt hozzám mint valami kiscica. -simogattam a hátát amitől csak jobban mosolygott.
YOU ARE READING
Megtörhetetlen szerelem (Tododeku) (Befejezett)
FanfictionEgy év végi buli eseményei után Midoriya nagy nehezen, de túltette nagyjából magát rajta. De örülhet mert kezdődik a második éve a hősakadémián és újra találkozhat a barátaival köztük Todoroki-kunnal aki egész nyáron segített neki és a közelében vol...