One for all x Half cold half hot

1K 60 10
                                    

Midoriya szemszöge:

Mikor elkezdtem ébredezni, megéreztem, hogy valami meleg van mellettem, aki szorosan ölelget. -lassan elkezdtem kinyitogatni a szemem és Todoroki arcát véltem felfedezni, ahogy azt könnyek borítják be...olyan volt mintha az érzelmei teljesen szétcsordultak volna...de de ezek inkább az enyémek...ahogy végignéztem rajta, majd magamon...teljesen letisztult a fejemben, hogy mi igaz is mi nem....Az álom amit átéltem tiszta hazugság volt...még élek...és Ő velem van, így semmi gond nem lehet...Végre végre vége ennek az egésznek...imáim és kérleléseim beteljesültek hála....Alig vártam pár ezt a pillanatot...éreztem erőt a testemben így azt azonnal fordítottam, hogy egy hirtelen mozdulattal átöleltem Őt, 's én is hamarosan könnyek közt törtem ki. 

-Midoriya... -suttogta és a kezei közé vette az arcomat, majd a kosza könnyeket elkezdte letisztítani róla. -Midoriya... -mosolyodott el halványan. 

-T-Todoroki... -mondtam halkan. -kicsit még fájt a hirtelen mozgástól mindenem, viszont nem érdekelt. Most már csak Ő számít semmi más a világon. -nem bírtam magammal, odahajoltam és azonnal az ajkaira tapadtam. -kicsit meglepődött, aztán pedig viszonozta amint tudta. 

Lágy csókot adtunk át egymásnak, amiben minden érzelmünk benne volt...szerelem, forróság...'s vágy egymás iránt. Melegség öntötte el a szoba hangulatát tőlünk, aminek nekünk nagyon is tetszett. Todoroki lassan megnyalta az alsó ajkamat a nyelve hegyével, amitől és azonnal résnyire nyitottam az enyémet. Ízlelőszervével átfurakodott 's francia csókká váltottunk át. Mikor megéreztem, hogy kezd kevés lenni a levegőm, megszakítottam ezt a szép pillanatot, de csak pár másodpercig, mert utána ismét túlfűtve éreztük magunkat. Amikor a csókcsatánk vége lett, megkaptam tőle a legszebb szót a világon, amit már sok ideje nem hallhattam. 

-Midoriya, szeretlek. -suttogta a fülembe, majd gyengén végignyalt a cimpámon, amitől egy kisebb sóhaj ereszkedett ki a számon. 

-Todoroki, szeretlek mindennél jobban, szeretném ha ezt tudnád és ennek fejében sohasem engednél ki a karjaid közül. -mondtam, majd kissé nehezen átkaroltam a nyakát. 

-Ígérem, hogy soha többé nem hagylak egyedül 's nem nem engedem, hogy ehhez hasonló még egyszer megtörténhessen veled. -mosolyodott el. -a szemeimet kezdte fürkészni. -percekig tarthatott ez a csodás pillanat, amit az orvosok szakítottak meg akik bejöttek a szobámba. Ő azonnal leszállt rólam, 's mindenki letörölte a saját könnyeit. Todorokit kiküldték, míg engem megvizsgáltak...szóval egyedül maradtam a bácsikákkal ott...ami kicsit zavart...hiszen vele akartam lenni mégis megszakították ezt a szép pillanatot...jó tudom okkal, de akkor is...


Todoroki szemszöge:

Végre felébredt...és jól van...minden rendben vele...- mondtam magamban közben még mindig könnyeztem kicsit az örömtől és a felszabadultság érzésétől. 

El sem tudom mondani mit éreztem, mikor végre kinyitotta a gyönyörű zöld szemeit...azonnal elkapott valami csodálatos...alig várom, hogy hazamenjünk és semmi se emlékeztessen minket az utóbbi napok történésire....azokat maguk voltak a borzalmak, bár szerintem ezt ti is tudjátok jól...

Egy ideig elmélkedtem a folyosón, majd kijöttek onnan a doktorok. Megnyugtattak mindkettőnket, hogy Midoriyának nem maradt maradandó sérülése 's mindenképpen fel fog épülni, csak még bent tartják pár napig megfigyelésen. Azonnal visszamentem hozzá...és ezután végre újra együtt lehettünk...

Napok teltek el a felébredése óta...azóta minden pillanatban együtt vagyunk...néha bejönnek a többiek beszélgetni meglátogatni, de nem igen történt semmi izgalmas ezen kívül. Jajj miket beszélek én...hiszen már az izgalmas, hogy a közelében lehetek. 

Teltek múltak a percek...hamarosan otthon lehettünk együtt egymás karjaiban 's mikor visszagondoltam...mindig egy dolog jutott eszembe...hogy ez egy igaz...Megtörhetetlen szerelem. 

The End


Sziasztok Gyümiteák! 

Hát igen ide is elértünk...sajnálom, hogy ilyen rövid lett ez a rész és semmitmondó. Nagyon sajnálom, hogy hosszú hónapokig nem kapott új részeket a könyv, viszont sajnos meguntam a Bnhát, így gondoltam jobb lenne és nem húzni ezt az egészet értelmetlenül. Azért remélem tetszett nektek ez a könyv és majd a többiben is találkozunk majd. Köszönöm, hogy itt voltatok velem 's olvastátok! Az esetleges helyesírási hibákért bocsánat! Köszönök mindent, amit tőletek kaptam ez során bármilyen formában. 

Sziasztok! <3<3<3

Megtörhetetlen szerelem (Tododeku) (Befejezett)Where stories live. Discover now