Karácsonyi különkiadás

1.7K 102 202
                                    

-Karácsony előtt pár nappal-

Midoriya szemszöge:

Éppen Todorokit vártam hogy kijöjjön a fürdőből. -az ágyban feküdtem és mivel elég hideg volt magamra húztam az egész takarót. (Pedig simán utána is mehetnél nem kéne megvárnod, szerintem nem bánná. )

Lassan kijött onnan egy szimpla boxerben hát...nem tehetek róla de szépen végignéztem rajta...amire csak rám mosolygott és befeküdt mellém.

-Fázol Kincsem? -kérdezte meg tőlem egy puszi kíséretében amit a homlokomra kaptam. 

-Csak egy kicsit, de meg vagyok. 

-Ezért van rajtad két takaró? A lepedőt még nem húztad magadra? -kuncogta el magát aranyosan. 

-Még nem....nem vicces.

-Na gyere ide Kincsem. -az ölébe húzott és használta kicsit a tűz erejét és melegíteni kezdett vele. -így csak jobban bújtam hozzá mert hát jó meleg volt. 

-Oh Shoto hamarosan karácsony. Mit szeretnél? -mosolyogtam rá és vártam a válaszát

-Egyszerű téged szeretnélek.-ezek szavak hallatán kicsit piros lett az arcom 

-De..én már a tiéd vagyok. ....

-Tudom, de úgy még nem, de addig várok ameddig csak kell. -lassan az ajkaimra hajolt és egy csókban forrtunk össze. 

-Karácsony napján, december 24.-

Midoriya szemszöge:

Ma nem kell suliba mennünk és ott lehetünk a kollégiumba és holnap hazamehetünk pár napra otthon is ünnepelni és a családdal lenni. Már lassan egy hete gondolkodom azon hogy mit adjak Shotonak. Mikor rákérdezte csak annyit mondott hogy engem...De azt már megkapta...várjunk várjunk meg is van mit adok neki. -mosolyodtam el a nagyon hülye ötletemre. 

Lassan összeszedtem mindent dolgot hozzá és bedobozoltam. Már csak arra kellett várnom, hogy a szerelmem is megjelenjen és észrevegye és kinyissa. 

Todoroki szemszöge:

Lassan sétáltam fel a szobánkba. Izuku ajándékát már becsomagoltam és cipeltem fel. Nem nagyon tudtam mit is vegyek neki, de végül megtaláltam. -mikor felértem csak egy nagy dobozt találtam, de őt sehol sem. Hol lehet? 

-Cicám? Itt vagy? -körül néztem, de még úgy se találtam meg. -ránéztem a dobozra és csak egy cetli volt rajta. Idézem: "Ha itt vagy nyisd ki nyugodtan kérlek. Mindjárt jövök"

Öhm oké...akkor kinyitom..-fogtam és elkezdtem kicsomagolni. Mi lehet ebben hiszen simán két ember is beleférne. -mikor kinyitottam egy csomó ilyen puha papír volt benne amit szintén leszedtem és egy kis zöld hajú Midoriyát találtam a dobozban pár dologgal körül véve. -csak aranyosan kuncogott egyet az arckifejezésre amit vágtam ott neki ilyen öhmm ezt most miért fejem lehetett. 

-Boldog karácsonyt Shoto! Szeretlek! -mosolygott rám aranyosan és figyelte az arcomat. -felkelt onnan és lassan az ajkaimra hajolt és megcsókolt. -finoman becézgette a párnáimat és egy idő után sajnos el kellett válnunk és a Kincsem picit lihegett ahogy én is. 

-Nagyon aranyos vagy Picim de miért dobozoltad be magad? -kuncogtam egy kicsit a tettén.

-De te mondtad. Azt mondtad engem akarsz ajándékként hát tessék! -cukin durcizni kezdett ott nekem

-Jaj nagyon kis aranyos voltál. Köszönöm. -öleltem meg. -belepusziltam a nyakába egyszer amire egy kisebbet sóhajtott.  -De én is hoztam neked valamit. -behoztam a neki vett ajándékot és odaadtam neki. -Boldog karácsonyt Izuku! -mosolyodtam el és vártam a reakciójára. -lassan kinyitotta és mikor meglátta csillogó szemekkel nézett rám aztán vissza arra amit kapott. 

Megtörhetetlen szerelem (Tododeku) (Befejezett)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon