Midoriya szemszöge:
Egy ideje beszélgettem Yugoval aki mosolyogva, boldogan tette fel az újabbnál újabb kérdéseket amire mindre próbáltam válaszolni. Semmi személyeset nem kérdezett magánéletről vagy ilyesmiről.
-És neked van valakid aki nagyon hiányzik most neked..? -nézett rám a kíváncsi szemeivel
-Öhmm..persze hogy van...miért..? -néztem vissza rá
-Csak mert nagyon elgondolkozol néha egy két kérdésnél...rá gondolsz igaz? Mert eszedbe jut róla..
-Igen eltaláltad..-jó már egy nálam kicsit fiatalabb lány is látja hogy hiányzik nekem...
-Meg tudhatom ki az...? Tudom ha nem bízol bennem nem muszáj. -mosolyodott el biztatóan
-Hát..köszönöm hogy megérted, de annyit elmondok ha már ilyen aranyosan kérdezed hogy a párom hiányzik és szerintem aggódik értem...-szomorodtam el picit és a szemeibe néztem..
-Oh..nem tudtam sajnálom nem akartam felhozni..biztos kedves hozzád ha aggódik és szeret téged mindennél jobban
-Igen..és nekem is hiányzik....
-Tudod mit? -mosolyodott el és kelt fel a helyéről. -csak pislogva néztem minden mozdulatát. -odament az asztalhoz és hozott papírt és tollat.
-Öhm azzal mit szeretnél...? -kérdeztem meg de nem válaszolt. -halkan eloldozta a kezemet és belenyomta a papírt és a tollat
-Írd le mit gondolsz és mondj egy címet. Elviszem neki, de elengedni nem tudlak kint azonnal elkapnának nagyon le van védve az egész...-csillogós szemekkel néztem rá és azonnal megöleltem
-Köszönöm köszönöm lábadt könnybe a szemem mire megsimogatta a hátamat
-De siess ki tudja Apa mikor jön le -mosolygott én meg elkezdtem írni Shotonak a levelet..azt írtam ami csak eszembe jutott a szívem minden egyes hívószavát, gondolatát érzését..mindent ami csak rá emlékeztet. Minden pillanatot minden örömöt és bánatot...amit csak tudtam. Mikor befejeztem Yugo kezébe nyomtam aki berakta egy borítékba és visszakötözte a kezeimet egy hosszabb ölelés után.
-Kinek vigyem? -pillantott rám mosolyogva
-Todoroki Shoto..az UA diákja remélem ismered..-mondtam halkan mire már vigyorogni kezdett
-Elviszem neki! -mondta egy széles vigyorral az arcán és elindult
-Még egyszer nagyon szépen köszönöm -mondtam mire kiment az ajtón
Ezután elmélyedtem a gondolataimban. Alig várom hogy megkapja és elolvassa a levelet....hamarosan ki kéne találnom valamit hogy kijussak innen...talán ha Shoto megkapja szól a tanároknak és végre elmehetek innen...azonnal a karjaiba fogok ugrani és soha többé nem mozdulok onnan ki..ebben mindenki biztos lehet...csak én vele csak ő velem...az ifjú szerelem..-csordult le egy könnycsepp az arcomon. Nagyon hálás vagyok a lánynak hogy így segít rajtam..remélem nem veszik észre és hiba nélkül elviszi..és persze hogy nem esik semmi baja se...Hiányzik...hiányzik minden és mindenki..nem tudok mióta vagyok itt, de egyre rosszabb..csak ő a társaságom de ennek örülök mert legalább tudok valakivel beszélgetni, de nekem Ő kell de nagyon kell...Csak Shoto..csak Ő...Az egyetlenem...
Yugo szemszöge:
Futottam a hősképző felé és közben gondolkodtam hogy hogy is kéne átadnom a levelet..Midoriya mondta hogy most óráik vannak mindenkinek mert még délelőtt van és a kollégiumba senki sincs..szóval vigyem el abba a szobába aminek a számát megosztotta velem. -lassan odaértem és bementem abba az épületbe amit mondott. -megkerestem azt a számot és becsúsztattam az ajtó alatt a borítékot. -ezután boldogan visszaindultam. Nagyon örülök hogy segíthettem legalább ennyiben neki...ha kell ezt még egyszer megteszem neki..ha szeretné elhozok bármennyi levelet csak hadd lássak egy boldog vigyort az arcán akire felnézek.
BINABASA MO ANG
Megtörhetetlen szerelem (Tododeku) (Befejezett)
FanfictionEgy év végi buli eseményei után Midoriya nagy nehezen, de túltette nagyjából magát rajta. De örülhet mert kezdődik a második éve a hősakadémián és újra találkozhat a barátaival köztük Todoroki-kunnal aki egész nyáron segített neki és a közelében vol...