Igen kép megint kellett xd...<3
Todoroki szemszöge:
Ott feküdt mellette és majdnem majdnem...megcsókolta. -elöntött az ideg és felé iramodtam. -nem vett észre és a nyakánál fogva felemeltem. Nem akarom Midot felébreszteni. Had aludjon nem kell erről tudnia. Hogy fulladna meg most azonnal ez a rohadék mert hozzá mert nyúlni ahoz ami az enyém!
-Oh szóval Todoroki-san...mégis együtt vagytok? Ezek szerint úgy látom igen. -fogd be a pofád most te rohadék. Én esküszöm kinyírlak most. Komolyan mondom máglyát fogok rakni és élve beledobom. Hmmm milyen jó lesz hallgatni a halál sikolyait. Majd kell vinni popcornt ne felejtsem el. (Aki szeretne jöhet nézni xdd)
Későn vettem észre, de Midoriya elkezdett mocorogni...
-Fogd be a pofád. -suttogtam oda
-Tudod majd az enyém lesz hidd el. Majd meg is csókolom helyetted csak várd ki a végét. -chh menjen már el a picsába. Ha megmeri tenni én elégetem és a hamuján fogok néptáncot járni -teljes erőből nekivágtam a falnak. - csak úgy koppant az az üres semmitérő
-Oh köszi. -mosolygott. Majd még jövök. Puszikaa. -mondta mosolyogva és elment. Ezek után még mosolyog mindjárt lefagyasztom az arcától komolyan mondom-utána mentem volna megölni, de mire elindultam volna-valaki megfogta a kezem
-Izuku..
-Shoto mi volt ez a zaj...? Ki ment ki az ajtón?-odaültem mellé és átöleltem a pici kis törékeny testét.
-Csak....mikor elmentem fürdeni...Azuma bejött ide és mire visszaértem melletted feküdt és simogatott...-kicsit elborzadt a tekintete és picit remegni kezdett.
-Shoto.....köszönöm...hogy kidobtad innen és nem ölted meg teljesen. -kaptam egy puszit az arcomra és teljesen odabújt hozzám. -Aludjunk kérlek. -döntött el magával az ágyon. -teljesen hozzám simult és elaludta karjaimban. Ahogy én is egy idő után. Ha még egyszer meglátom azt a retket esküszöm kinyírom teljesen mert már nagyon idegesítő hogy folyton itt van mellettünk és el akarja tőlem venni.
-Nehéz volt nem kinyírni, de ha még egyszer itt terem nem kegyelmezek rajta. -csak bólintott egyet és odabújt hozzá. - megpusziltam a homlokát és összebújva elaludt, én is azt akartam de eszembe jutott hogy holnap valami akadályos óra lesz és ő is jön.... Valahogy meg kéne szabadulnom tőle végleg! Valahogy leállítani..... - gondolkodtam egy darabig de Midoriya aranyosabb volt mindennél. - kidugva volt a nyelve és úgy aludt rajtam
-Egyelek meg Életem! - megpuszilta átöleltem a derekát és én is vele mentem az álmok világába.
Kirishima szemszöge:
Ültem az ágyon és egyszer csak Bakugou toppant be félmesztelenül. Picit dölöngélt, de tuti nem ivott, vagyis csak remélem. Suli időben csak nem iszik. Vagy lehet csak ideges volt és azért...vagy ki tudhatja..
-Kirishima-szólalt meg és mellém dőlt.
-Hm? Mi az?
-Felül szeretnél ma lenni vagy alul?-kérdezte perverz mosollyal az arcán
-Tudod Bakugou nincsenek emeletes ágyaink szóval én most mentem fürdeni. -felkeltem volna de visszahúzott és a csípőjére ültetett. -Katsuki...-levette rólam a pólót és végig nézett rajtam. -egy elégedett mosolyt láttam rajta.
-Látod most te vagy felül szóval hajrá. -mosolygott és lehúzott egy csókra.
Bakugou szemszöge:
ESTÁS LEYENDO
Megtörhetetlen szerelem (Tododeku) (Befejezett)
FanficEgy év végi buli eseményei után Midoriya nagy nehezen, de túltette nagyjából magát rajta. De örülhet mert kezdődik a második éve a hősakadémián és újra találkozhat a barátaival köztük Todoroki-kunnal aki egész nyáron segített neki és a közelében vol...