Midoriya szemszöge:
Visszafutottam a szobámban mit sem törődve azzal hogy Todo utánam futott. Bezártam az ajtót és lecsúsztam a földre és ott ültem. Megcsókolt....tényleg megtette....ugye csak nem álmodom....ugye?.......De biztos nem gondolta komolyan. Biztos viccből tette.....Ő nem Urarakát szereti...? Akkor miért csinálta......-elkezdtek önkénytelenül hullani a könnyeim. -csak sírtam ott mint a tipikus tini lányok miután visszautasítják őket...de engem nem utasítottak vissza csak megcsókoltak és aki ezt tette...szerintem nem is szerelmes belém csak én szeretem őt ....már elfogadtam hogy beleszerettem Todoroki-kunba de akkor is. Miért csinálta ezt? Miért? -folyton kérdések voltak a fejembe de ez egy pillanatra megszűnt mikor kopogtak. -nem szándékoztam ajtót nyitni akárki is legyen az. Főleg ha Todoroki akkor főleg nem. (Mirjam és Kamina-chan kopognak hogy elvigyék Dekut xd)
-Deku-kun itt vagy?-szólalt meg Uraraka az ajtón túl-nem válaszoltam nem akarok most senkivel se beszélni csak egy emberrel de az kínos lenne és a végén kijelentené hogy csak vicc volt és jobban összetörnék. A bőröm még mindig ég ott ahol megérintett. Az ajkaim megduzzadtak miatta. Annyira jó volt az a csók...annyira de annyira....
-Alszol...? Vagy nem is vagy itt?-szólalat meg újra és egy idő után elment. -csak sóhajtottam egyet.-felkeltem és megmostam az arcon...kissé vörös a sírástól és ilyen állapotban nem is tudnék lemenni a buliba mert folyton rajta és ezen járna az agyam szóval maradok. -befeküdtem az ágyamba és sok idő múlva sikerült elaludnom végre....
Todoroki szemszöge:
Uraraka állt az ajtóban kicsit aggódó fejjel......
-Todoroki-kun jól vagy...? -nem éppen meg halni készültem de amúgy teljesen szarul érzem magam.-csak bólintottam egyet.
-Mit szeretnél...? -kérdeztem meg végre a síri csend után...
-Bemehetek?-ember mondom meg halni megyek ne zavarjál...-csak bólintottam és elálltam az ajtóból....-semmi kedvem az emberekhez már...-megállt előttem..
-Mondhatod....miről van szó?
-Midoriyáról...-a neve hallatán a szívem kihagyott egy ütemet..
-Mi van vele? -kérdeztem komolysággal hogy meg ne hallja a hangomon hogy mindjárt most töröm el valaki kezét ha nem nyögi ki végre.(Én szerintem inkább azt hallgatnád hogy Mido nyög na mindegy...) (Hand crusher Érti aki érti xd)
-Az elöbb voltam a szobájánál de nem válaszolt mikor kopogtam...azt hittem nálad van de ezek szerint nincs.....-mi a franc...? Mivan ha tett valamit magával.? -bár biztos nem remélem csak alszik....
-Szerintem is alszik..Miért kerested ha szabad tudnom..?
-Csak mondani akartam neki valamit ...és lehívni Kiriék bulijába...
-Értem..szerintem nagyon fáradt a holnapi napra akar pihenni. (Neki nem elég biztos 4 óra alvás xd)
-Todoroki te nagyon jóban vagy Deku-kunnal igaz?-kérdezte a szemembe nézve
-Igen és?
-Tudsz róla hogy lenne valakije...? -kérdezte közben tuti zavarban lehetett már de el kell szomorítsam hogy ha hozzá ér nem marad meg. -nem vagyok féltékeny kicsit se...
-Szerintem nincs nem szoktunk ilyenről beszélgetni....-vakarta meg a tarkóm közben próbáltam nem felgyújtani a lányt.
-Értem...köszönöm...-megindult az ajtó felé -Szia...
BINABASA MO ANG
Megtörhetetlen szerelem (Tododeku) (Befejezett)
FanfictionEgy év végi buli eseményei után Midoriya nagy nehezen, de túltette nagyjából magát rajta. De örülhet mert kezdődik a második éve a hősakadémián és újra találkozhat a barátaival köztük Todoroki-kunnal aki egész nyáron segített neki és a közelében vol...