part 11

55 2 0
                                    

Revenge

*kring!!!!

Sekolah hari khamis itu dimulakan dengan kesedihan sedikit selepas ramai yang kehilangan orang tersayang Ana mula risau akan rakan rakannya.

"Jauh termenung kak" kata qalish memegang novel 'cafe ' di tangannya.

" tak jauh mana pun sampai paris jugak la " Kata ana lalu memandang wajah qalish lama.

" ada benda ke kat muka i? " tanya qalish lalu membuat muka blur.

" if you found someone more pretty than me so will you leave me? " kata Ana wajahnya serius.

" why so serious sayang? " tanya qalish lembut.

" answer me " kata Ana nada naik senoktah.

" i will " kata qalish selamba lalu membaca novelnya itu.

" seriously? " kata ana wajahnya menunjukkan reaksi kecewa.

" my mom more pretty than you so i will choose her " kata qalish matanya masih memandang novel di tangan.

" are you making fun with my question? " tanya Ana agak garang.

" well aryana , I'll never leave you " kata qalish mata mencengkam anak mata ana.

" lol you cheated on me before this " kata Ana memandang wajah qalish dengan sungguh geram.

" past is past now I'll be your future and forever man , don't worry I'm not a real cheater HAHAHA kalau adam tu iye la dah la i nak masuk kelas jangan duduk lama lama kat library bahaya nanti ada saka " kata qalish mencuit hidung ana lalu pergi dari situ.

' i wish i can marry someone else ' sinis hati Ana geram betul dengan bakal suami dia tu tak matang ee.

.
.
.
.
.

" hanis , ina macam mana? "tanya lily risau selepas kejadian tempoh hari ina dirawat dihospital manakala lily dikeluarkan awal.

" she's crying all night and hug her husband " kata hanis mengeluh kakak ipar sudah gila ahhaha tak tak .

" siapa sebenarnya yang buat ina gugur is it you lily? " tanya shasha kasar.

" lol are you kidding me shasha ? When we saw them lily was also unconscious." Kata ika matanya sudah geram memandang shasha. Lily terdiam is it her fault?

" sorry lily I'm too emotional lately ni" kata shasha matanya hanya memandang bawah.

" are you pregnant? " tanya dina lama dia mendiamkan diri.

" otakkau baru je kawin dah pregnant" kata qis okay serious talk qistina alice adalah seorang yang otak kotor kk hahah.

" mana ana? I'm too worry about the little girl "kata hanis memandang mereka dengan wajah risau.
.
.
.
" where's the book lily? " jerit adam yang duduk disebelah lily.

" shut up bitch I still searching for that " kata lily ee derhaka.

" hurry up! " jerit adam lagi.

sweetdreamsWhere stories live. Discover now