part 12

27 1 0
                                    

Waiting

“hello bello” sapa eric terhadap alice.

“demam ke? ” tanya alice wajahnya membuat reaksi menyampah.

“are you okay? ” tanya eric risau melihat gadis itu seperti tiada mood.

“ your mother in law are suck. She's never knew how i feel , should i ask her why I'm born to this world just for being hurting? ” kata alice serius.

Sir zarul pun hadir ke kelas dinamic itu dan memulakan pelajaran bahasa inggerisnya itu.

“ i have an announcement , make sure you guys dah ada group untuk drama”kata sir zarul dengan senyuman.

“5 orang satu group so kamu semua kena ada 4 group okay? Sila berikan saya nama ahli kumpulan awak dan tajuk yang nak dibawa.thankyou I'm waiting your name at my table ok ” sambungnya.

Sir zarul pun keluar dan membawa bukunya.Hanis yang Menggelabah kerana ingin membuang itu terlanggar sir zarul.

“kamu okay tak? ” tanya sir zarul pantas tangannya menarik hanis untuk berdiri selepas terjatuh.

“I'm okay sir , ha sir sir before saya lupa malam ni saya nak buat masak masak so nanti sir datang la dengan lily eh? ” kata hanis lalu berlari pergi ke tandas nampak kabut kan.

.
.
.
.
.

“ i miss you alice ” kata eric perlahan.

“I'm here kot” kata alice yang duduk disebelah eric.

“since we got married , you're always mad on me are you okay? ” kata eric sudah tidak tahu bagaimana mahu pujuk isterinya itu.

Eric sudah pun mengikat ikatan yang sah bersama qistina alice kerana beberapa masalah jadi mereka hanya membuat kecil kecilan nikah bersama saksi saksi wali dan rakan rakan karib sahaja.

“I'm not mad on you baby. ” kata alice lalu memegang tangan eric dan melentokkan kepalanya ke bahu eric.

“ it just Overthinking ” kata alice lembut ramai mampu cair tapi apakah daya hanya eric yang memilikinya sahaja yang boleh melihat segala ke gedikkan dia hahaha gedik.

" you pikir apa? " tanya Eric ingin tahu.

“ pikir pasal anak tite” kata alice wajahnya ceria suaranya manja.

“ wo wo tunggu malam jangan manja sangat kat cafe ni” kata kata eric membuatkan alice mula mengacaunya.

“kenapa? You takut ke? ” kata alice lalu merapatkan badannya dengan eric.

“ cafe ni sayang” kata eric perlahan.

“ idc , i want you ” kata alice lalu tersenyum sinis wajahnya dirapatkan lagi dengan wajah eric, eric menelan air liur.

“Woi buat anak kat rumah jangan buat kat sekolah woo” jerit Athar yang mengambil tempat dihadapan eric dengan bekas trail? Whatever makanannya.

“sibuk la kau ni athar aku baru nak tengok aksi terlarang” kata qarl yang duduk di antara athar dan inaz.

“ Tah syok uh ” kata inaz pula lalu memasukkan makanan kedalam mulutnya.

sweetdreamsWhere stories live. Discover now