အခန္း (၃)

6.6K 890 45
                                    

The General’s Manor Young Concubine Survival Report

Author: Feng De Lingdang (Wind’s Little Bell) 

_____

ငါ သိသေလာက္​ နားလည္​သေလာက္​ ေျပာရရင္​၊ ခြၽီရွန္​းက အရွဳပ္​ထုပ္​ပဲ။
—— ပံု/ ေပၚ - ဇာတ္​ေၾကာင္းနားမလည္​ - ခ်င္​းေပၚ

ဒီလိုနဲ႔ပဲ ရွန္​းထ်န္​းေကာ ထြက္​ေျပးသြားတာကို ၾကည္​့ေနခဲ့ရတယ္​။ ေနာက္​ေတာ့ ငါ့ခ်စ္​သူဆိုတဲ့ မင္​းသား ခြၽီရွန္​း ေလ်ွ ာက္​လာတယ္​။ လူေတြ ပါးစပ္​အေဟာင္​းသားျဖစ္​သြားေစေလာက္​မယ္​့ ႏူးညံ့ၾကင္​နာ သနားညႇာတာ အၾကည္​့ေတြနဲ႔ ငါ့ကို သူ ၾကည္​့တယ္​။ သူက ကိုယ္​ကို ကိုင္​းကာ ငါ့ကို ထူေပးတယ္​။ ၿပီးေတာ့…… သူ ၿပံဳးေလတယ္​။ သူ႔မ်က္​နွာေခ် ာေခ် ာခန္​႔က အနားတိုးကပ္​လာၿပီး ငါ့နား အနားမွာ တီးတိုးဆိုတယ္​။ "ေတာ္​တယ္​... ေပၚခ်င္းေပၚ..."

ခ်က္​ခ်င္​းႀကီးကို ငါ ၾကက္​သီးေတြေတာင္​ ထသြားမိတယ္​။ ငါ ဆရာႀကီးလိုလို သမၼာႀကီးလိုလို ဟန္​ပန္​လုပ္​ရင္​း အသံသာသာနဲ႔ ျပန္​ေျပာလိုက္​တယ္​။ "မင္​းသား... ဘာေတြ ေျပာေနတာလဲ... ဒီကိုယ္​လုပ္​ေတာ္​ နားမလည္​ပါဘူးေနာ္​..."

"တစ္​လအတြင္​း ရွန္​းထ်န္​းေကာ ဘက္​ကေန ကြာရွင္းခြင္​့ေတာင္​းလာေအာင္​ လုပ္​ေပး... ဒါအတြက္​ေၾကာင္​့ပဲ မင္​း အိမ္​ေတာ္​ကို ဝင္​တာေလ... ေရွာင္​ခ်င္းေပၚ ေမ့သြားတာလား..." ခြၽီရွန္​းက ငါ့ေခါင္​းကို ပြတ္​ေပးရင္​း ရယ္​လိုက္​တယ္​။ ငါ့ကိုလည္း ရုတ္​တရက္​ႀကီး တရင္းတနီး ေပြ႕ဖက္​လိုက္​ၿပီး အသံက်ယ္​က်ယ္​နဲ႔ ေအာ္​ေျပာလိုက္​ေသး။ သူ႔မ်က္​နွာထားကလည္​း မေက်မနပ္​ နာက်ည္​းေနပံု ေျပာင္​းသြားေသး။ "စိတ္​ခ် ... ကိုယ္​ မင္းကို မတရား အနိုင္​က်င္​့မခံေစရဘူး...!"  

ခံစားခ်က္​ ဗလာ မ်က္​နွာေသနဲ႔သာ ငါ ေတြးေနမိေတာ့တယ္​။ ဒီ လူလွလွေတာ့ ေရွာေတာ့မွာပဲလို႔။

ထပ္​ၿပီးေတာ့ ငါပါ ေရာေရွာသြားနိုင္​ေခ် ရွိတယ္​။

အစကေတာ့ ငါ့ကိုယ္​ငါ မယားငယ္​ ၾကာျဖဴ ပန္းမေလးလို႔ပဲ ထင္​ေနခဲ့တာ။ သူလ် ိဳပါ ျဖစ္​ေနမယ္​လို႔ ထင္​မထားခဲ့မိဘူး။

ငန်းတော်၏ တေးWhere stories live. Discover now