အခန္း (၇)

5K 821 47
                                    

The General's Manor Young Concubine Survival Report

Author: Feng De Lingdang (Wind's Little Bell)

___

ငါက အေဖ့ကို ၾကည္​့တယ္​။ အေဖက ရွန္​းထ်န္​းေကာကို ၾကည္​့တယ္​။ ရွန္​းထ်န္​းေကာက ငါ့ကို ျပန္​ၾကည္​့တယ္​။

ဒီအျဖစ္​သနစ္​ကေလးက အေတာ္​ေလးသဟဇာတမ်ွမ်ွ ရွိတယ္​လို႔ ငါကေတာ့ ထင္​တာပဲ။ ဒါေပမယ္​့ သူတို႔ နွစ္​ေယာက္​ကေတာ့ အဲ့သလို ထင္​ပံုမရဘူး။

ေပၚရွိဳ႕ယြမ္​ သူ႔နဖူးေပၚက ေခြၽးေစးေတြကို သုတ္​လိုက္​ၿပီး နန္​းတြင္​းအရာရွိဟန္​အျပည္​့နဲ႔ ေျပာေတာ့တာပဲ။ "ရွန္​းစစ္​သူႀကီး ကြၽန္​ုပ္​သမီးက လာဒုကၡေပးသြားခဲ့တာပဲ..."

ရွန္​းထ်န္​းေကာ ေခါင္​းညိတ္​လိုက္​တယ္​။ "အမတ္​ခ် ဳပ္​ႀကီးေပၚက သိပ္​ အားနာတတ္​တာပဲ..."

"ဒီလို အထင္​လြဲမွားမႈေတြလည္​း ေျဖရွင္​းၿပီးၿပီဆိုေတာ့ ကြၽန္​ုပ္​သမီးေလးကို အိမ္​ျပန္​ေခၚသြားပါေတာ့မယ္​..."

ငါ ခ်က္​ခ်င္​းပဲ ရွန္​းထ်န္​းေကာ အနားကို ေျပးကပ္​လိုက္​ၿပီး သူ႔လက္​ေမာင္​းကို ဖက္​တြယ္​ထားလိုက္​ေတာ့တယ္။ အလကားရတဲ့ အေဖကို မယံုၾကည္​နိုင္​သလို စိုက္​ၾကည္​့ရင္​း၊ "အေဖ...! အေဖက သမီးအေဖ မဟုတ္​ေတာ့ဘူးလား...! ကိုယ္​့သမီးေလး တစ္​သက္​စာ ေပ် ာ္​ရႊင္​မႈရေရးကို ဘာလို႔ ေနွာင္​့ယွက္​ေနရက္​တာလဲ...!"

"......" ေပၚရွိဳ႕ယြမ္​ အဖက္​မလုပ္​ဘဲ လက္​နွစ္​ဖက္​ကိုသာ ဆုပ္​ကိုင္​ထားလိုက္​တယ္​။ သူ႔မ်က္​နွာထားက အေတာ္​ေလး အားနာေနပံုနဲ႔၊ "ကြၽန္​ုပ္​သမီး ငယ္​စဥ္​ကတည္​းက က် ိဳးေၾကာင္​း မသင္​့၊ မစီေလ် ာ္​တာေတြ လုပ္​ေလ့ရွိပါတယ္​...သူ႔အေတြးအႀကံေတြကလည္​း အျခားသူေတြနဲ႔ ျခားနားတတ္​ပါတယ္​... စစ္​သူႀကီး ေဗြမယူဖို႔ ေမ်ွ ာ္​လင္​့ပါတယ္..."

ရွန္​းထ်န္​းေကာကလည္​း ငါ့ကို တစ္​ခ်က္​လွမ္​းၾကည္​့လိုက္​ၿပီး ရိုးရိုးသားသား ျပန္​ေျပာေလတယ္​။ "ကိစၥမရွိပါဘူး... ကြၽန္​မ သိပါတယ္​... သူ ဒီလိုမ် ိဳးဆိုတာ"

ငန်းတော်၏ တေးDonde viven las historias. Descúbrelo ahora