Μένω να παρατηρώ αμήχανη τον Δημήτρη και τον Άγγελο . Ναι ,γνωρίζονται, είναι το μόνο σίγουρο . Φαίνεται από την συμπεριφορά τους . Το θέμα είναι από που κι ως που προέκυψαν γνωστοί; Μου φαντάζει απίστευτο . Δεν έχουν κοινά μεταξύ τους και στάθηκα τόσο άτυχη;
- Πω τι θυμήθηκα τώρα Δημήτρη . Όταν ήσουν μια σταλιά παιδί , σε πηγαίναμε σπίτι τους και παίζατε . Σε έλεγε αδελφό , επειδή συνέχεια ζητούσε αδελφάκι και δεν ερχόταν . Όμως ...
Όλα αυτά βέβαια τα αναφέρει η Θεοδώρα . Δεν ξέρω πως να αισθανθώ ακούγοντας την . Μάλλον μπερδεμένη . Ο Δημήτρης την διέκοψε μόνο με το βλέμμα του , σαν να μην θέλει να ακούσει περισσότερα . Με ξενίζει η συμπεριφορά του , δεν την συνηθίζει καθόλου και είναι αλλόκοτο. Θεωρώ πως κάτι δεν πάει καλά, αλλά συμπληρώνει την φράση του.
- Μέχρι που απέκτησε την αδελφή του και χαθήκαμε . Τι θέλεις εσύ εδώ μετά από τόσο καιρό ;
Ένα διστακτικό χαμόγελο εμφανίζεται στο πρόσωπο του Άγγελου . Γίνεται αρκετά όμορφος , όταν δείχνει καλοσυνάτος. Η κολλητή μου αφήνει έναν χαμηλό αναστεναγμό , ενώ ονειροπολεί με το βλέμμα της πάνω του . Πάει , την χάνουμε αυτήν . Έπεσε στα δίχτυα του αδίστακτου ; Είναι δυνατόν να της αρέσει; Ωστόσο, σε λίγο ακούγεται η φωνή του και κρέμεται από τα χείλη του.
- Τελικά είναι πολύ μικρός ο κόσμος. Έπεσες στα χέρια μου και η θεραπεία σου εξαρτάται από μένα . Δεν γνωρίζα ότι πρόκειται για σένα ! Είσαι πολύ τυχερός που το νοσοκομείο ήταν έτοιμο να κλείσει λόγω έλλειψης χρημάτων και το έσωσα εγώ, οπότε τώρα μου ανήκει ένα μεγάλο του ποσοστό.
Σοβαρά τώρα ; Το παίζει ο ήρωας της υπόθεσης ; Τίποτα δεν έκανε από την καλή του την καρδιά . Εγώ τον παρακάλεσα και επειδή έγινε το δικό του εχθές, βοήθησε . Δεν αντέχω άλλο αυτό το θέατρο του παραλόγου και βγαίνω από το δωμάτιο. Χρειάζομαι λίγη ηρεμία. Έχει χάρη που δεν θέλω να τα αποκαλύψω όλα έτσι με τέτοιον τρόπο.
Κάθομαι σε μια καρέκλα έξω , ενώ σχεδόν αμέσως ακούω βήματα . Γυρίζω και βλέπω την κολλητή μου . Με ακολούθησε και μου μιλάει, ενώ είναι στον κόσμο της.
- Δεν μου είπες ότι είναι τόσο όμορφος και νέος . Τον είχα φανταστεί κανέναν άσχημο μεσήλικα με αυτά που έλεγες. Με την συμπεριφορά σου αμέσως κατάλαβα ποιος είναι. Όπως και με τα λόγια του. Αλήθεια , πως πήγε ; Δεν προλάβαμε να τα πούμε .
KAMU SEDANG MEMBACA
really love
Fiksi RemajaΜια δραματική ιστορία που διδάσκει την πραγματική αγάπη.. περισσότερα στην περίληψη.