Είμαι στην κουζίνα και τρώω τρουφάκι με κίτρινο τυρί με λαιμαργία, όσο ο Άγγελος δέχεται επισκέψεις. Τώρα θα ρωτήσετε, τι χρειάζομαι το αλμυρό με το γλυκό... Αναγούλιασα μετά από τρία σοκολατάκια, οπότε το γαλακτομικό εξισορροπεί λιγάκι την γεύση. Δεν φταίω εγώ, αλλά είχαν παραπάνω σιρόπι από το κανονικό.
Πρώτη φορά στην ζωή μου αισθάνομαι, πως πάσχω από βουλιμία. Κάθομαι στην κουζίνα και παρακολουθώ την Ακρόπολη από την μπαλκονόπορτα. Είναι εντυπωσιακή η θέα εδώ πέρα, οπότε την θαυμάζω. Τελικά το σπίτι αυτό είναι θησαυρός και τώρα το ανακαλύπτω.
Από τις σκέψεις μου με διακόπτει το άνοιγμα της πόρτας. Είναι ο Κώστας, ο σνομπ φίλος του Άγγελου. Αιφνιδιάζεται από την παρουσία μου, κάτι που είναι ολοφάνερο από την έκφραση του προσώπου του. Εγώ πάλι νιώθω δυσφορία απέναντι του, καθώς είναι αντιληπτή η αντιπάθεια του για μένα. Μου απευθύνει τον λόγο ειρωνικά.
- Τι θες εσύ εδώ; Δεν καταλαβαίνεις, ότι ενοχλείς; Επιτέλους, πόσο χωριάτισσα είσαι, που συνδυάζεις τσεντάρ με αυτά τα πανάκριβα γλυκάκια;
Παρακαλώ; Τελικά ο τύπος είναι αγενέστατος, χωρίς τρόπους, ενώ το παίζει κάποιος σπουδαίος. Με νευριάζει πάρα πολύ η συμπεριφορά του. Δεν δείχνει τον παραμικρό σεβασμό για μένα, αν και δεν με γνωρίζει. Προσπαθώ να συγκρατηθώ, ώστε να μην δείξω την αντιπάθεια μου. Του απαντάω, με όση ηρεμία γίνεται.
- Βλέπεις, αυτό το διάστημα μένω εδώ μέσα, οπότε κατά κάποιον τρόπο το θεωρώ εν μέρη δικό μου. Τουλάχιστον έχω το δικαίωμα για άνεση στο θέμα του φαγητού και ύπνου. Οπότε δεν με νοιάζει, αν σ' ενοχλεί το θεσπέσιο γεύμα μου.
Χαμογελάω δειλά, αφού του έδωσα την απάντηση που του αξίζει. Εκείνος όμως δεν το παίρνει τόσο ψύχραιμα. Με πλησιάζει επικίνδυνα, ενώ το μάτι του γυαλίζει. Με σπρώχνει με δύναμη στον τοίχο ταράζοντας με. Τα επόμενα λόγια του φανερώνουν τον θυμό του.
- Εμένα μην μου μιλάς έτσι, γιατί δεν τα ανέχομαι. Μας την είδες νύφη ξαφνικά εδώ μέσα και βγάζεις γλώσσα. Σήμερα είσαι εδώ, αύριο αλλού. Τώρα δώσε μου το τηλέφωνο της κολλητής σου και δίνε του. Εννοείται, πως αυτό δεν το λες πουθενά. Για το καλό σου.
Τον παρατηρώ προσεκτικά. Κάτι στο βλέμμα του με τρομάζει και μου φανερώνει ότι είναι επικίνδυνος. Ίσως είναι πιο ακραίος από τον φίλο του, πάντως σίγουρα είναι ικανός για χειρότερα. Από την τρομάρα μου υπακούω, αναφέροντας μέσα από τα δόντια μου το νούμερο και φεύγω αμέσως από την κουζίνα.
KAMU SEDANG MEMBACA
really love
Fiksi RemajaΜια δραματική ιστορία που διδάσκει την πραγματική αγάπη.. περισσότερα στην περίληψη.