9.fejezet
Mindketten dacozva mentünk előre. Néhol nagyokat kellet lépnem, hogy rá ne tapossak a virágokra és a kis ágakra. Beszívtam a friss levegőt, rettentően jól esett a tüdőmnek. Oldalról figyeltem Ovent mikor észrevettem, hogy ő is ugyan úgy bajlódik a sétálással.
Felnevettem.
- Nem szeretném tönkre tenni mások munkáját. - mosolygott kissé kábultan
- Megértem hisz gyönyörűek ezek a virágok.
Sohasem gondoltam, hogy újra itt kell lennem. Már annyira megszoktam a déli környezetet.: Sima barna kitaposott föld. Még az erdőben is alig látni virágszálakat.
A kiképzés részleten van egy külön út, ami visszavezet a nagy épülethez, de azon sajna nem tudtunk menni mivel jelenleg ki vagyunk tiltva.
- Szerinted meddig leszünk felfüggesztve?- kérdeztem aggódva.
- Ne törd ezen a buksidat Lola. - Nevetett. Talán egy vagy két nap. - Megfeszült az állkapcsa. - Nem halunk bele. - nézett az égboltra.
Nem úgy látszott. Szerintem ő is egy kicsit nyugtalan.
- Kösz a nyugtatást- mondtam halkan.
- Nyugtatást?- nevetett. Rá néztem. - Tényleg amúgy minden rendben? Jól vagy?
Megpróbáltam nem visszaemlékezni Jeremy ütésére. Válaszul csak bólintottam.
Megérkeztünk az épülethez.
- El kell intéznem néhány dolgot mindjárt, jövök, addig keress valami munkát. - úgy láttam mintha a munka szónál forgatni kezdte volna a szemét.
Az ajkamba haraptam. Bement az épületbe.
Még sohasem láttam Ovent kertészkedni. Kicsi mosoly jelent meg az arcomon.
Körül néztem. Talán segítenem kéne a főzésbe? Kirázott a hideg. Sosem tudtam főzni, de egy próbát megér.
Célba vettem az ebédlőt és kinyitottam a visszacsapódó ajtót, ami a konyhába vezet. Arra számítottam, hogy mindenki szaladgálni fog és megcsap a gőz, meg ami szokott lenni a filmekbe, de csak két idősebb nő ült egy asztalnál.
- Oh, miben segíthetek leányka?- fordult hozzám a szőke.
- Én segíteni jöttem.
De leesett, hogy még korán van az ebédhez. Teljesen meg feledkeztem az időről.
Mindketten kerek szemmel néztek.
Már fordultam volna meg, de ekkor megszólalt az idősebb ősz hajú.
- Még sohasem láttalak a konyhába.
- Most, hogy mondod még én sem és a zöldeknél sem láttam!
Zöldek? Biztos a kertészekre gondol. Elfojtottam egy nevetést.
- Tán új vagy?- kérdezte a szőke. Öntelt mosoly jelent meg az arcomon. Biztos voltam benne, hogy ők alig két hónapja vannak itt.
-A nevem Lola, én a déli részen vagyok.
- Déli rész?- csattant fel az idősebb. - Ti szoktatok kimenni, igaz?- kérdezte.
- Igen élelemért és..-A szőke felkiáltott.
- De egy ilyen fiatal lány mért megy ki?- kérdezte
- Mert...- mondtam, de most az ősz hajú vágott közbe.
- Hagyd már békén Marly!- Sokkal tartozunk nekik hisz ők hoztak ide.
ESTÁS LEYENDO
Végállomás: Az új világ
AcciónMeghalni sokkal könnyebb és természetesebb, mint életben maradni.., de a túlélésnek ára van. A harcban nincsenek győztesek, csak túlélők vannak. A benned dúló harcot ki fogja túlélni? Egy harcban meg kell ismerned az ellenfeledet ahhoz, hogy te nyer...