9.

245 24 7
                                    

Doma jsem si sednul ke stolu a hlavu měl plnou myšlenek. Byl jsem z Taehyunga opravdu znechucen, nečekal jsem, že by člověk jako je on mohl být tak silně dominantní, aby si dělal z vlastních zaměstnanců děvky. Možná proto tak často mění maskéry. Jsou to vlastně jenom opotřebované hračky, které už ho nebaví. Ten sobec potřebuje novou dávku slasti, až tak je nenasytný.

Ale abych řekl upřímně, na jednu stranu jsem ho nenáviděl. Ale představa, že mě například připoutá, mě až moc vzrušovala. Budu si ještě muset pořádně rozmyslet, co vlastně chci. Vždycky jsem snil o tom, že budu maskér. Nikdy mě však nenapadlo, že se stanu něčí osobní děvkou.

~

Kolem desáté večer jsem si šel dát sprchu. Horká voda pro mě byla momentálně velmi uklidňující. Začal jsem opět myslet na Taehyunga. Jak asi vypadá nahý? Z té představy jsem se oblízl a hned na to skoro profackoval, nad čím to zase přemýšlím. Moje mladé tělo a hormony však dělají divy. Ajaj, tady se nám někdo až moc vzrušil. Vzal jsem svého kamaráda opatrně do ruky. Byl jsem opravdu hodně nadržený a za to mohl pouze Taehyung. Začal jsem posouvat rukou nahoru a dolů a u toho na něj myslel. Bude si s tebou hrát, sváže tě a bude do tebe přirážet, než se uděláš...(poznámka autorky: Jungkook není tak nevinný jak se zdá být, občas má takovéhle myšlenky, děkuji za pochopení :D)

Při těchhle představách stačilo už jenom párkrát zapumpovat a já se dočkal toho úžasného pocitu rozkoše.
,,Taehyung-ah..'' hluboce jsem vydechl a tím pošpinil kachličky v mé sprše čerstvým spermatem.

~

Odebral jsem se do postele a usínal s pocitem, že má Taehyung asi pravdu. Poslechnu ho, ikdyž ho nenávidím. Má v sobě něco, co mě pořád nutí na něj myslet.

—————-
Taak lidi, poprvé za tenhle příběh jsem se tu takhle na konci ozvala. Vím, že moje příběhy stejně nikdo nečte, ale i tak doufám, že si ho užijete. Ještě nemám ponětí, jak moc bude dlouhý a taky doufám, že mi vydrží moje psací nálada, protože bych tenhle příběh hrozně ráda dopsala, mám vymyšlený děj a spoustu různých zápletek :D❤️

No nic, užívejte knížku💕
Vaše Anne💞

Kiss and Makeup// taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat