Hned po výstupu z auta jsem si nasadil černou roušku a Taehyung to samé, ale on si ještě nezapomněl dát černé brýle, jelikož jsme na sebe nechtěli poutat zbytečnou pozornost. Navíc, cestujeme veřejným vlakem, takže je lepší se určitým způsobem pojistit.
Yoongi měl asi zrovna dobrou náladu, protože nám odnesl zavazadla až k vlaku a popřál nám hezkou cestu a veselé Vánoce. My jsme mu také popřáli šťastné s veselé, jak se sluší a patří odebrali jsme se rovnou do vlaku, kde nám asi půl hodiny trvalo, než jsme našli svá místa, která se nacházela v zadní části, kousek od jídelního vozu.
Pohodlně jsme se usadili a vlak se po chvilce rozjel. Byl jsem celkem ospalý, proto jsem si položil hlavu na Taeho rameno a usnul asi do 5 minut.
~
Taehyung mě probudil, protože mu začínalo kručet v břiše a já měl hlad snad už od odchodu z domu, proto jsme usoudili, že půjdeme na večeři. Jídelní vůz jsme našli raz dva a pohodlně se usadili.
Velmi mě překvapilo, kolik dobrého jídla se v lístku nacházelo, proto nám vybírání pokrmu zabralo nějaký ten čas. Oba jsme však nakonec zvolili námi oblíbené Japchae. Všiml jsem si, že je Taehyung nějaký nervózní, proto jsem si to neodpustil a musel se ho zeptat.
,,Tae, je všechno v pořádku?'' podíval jsem se na něj a on rozpačitě začal mluvit
,,Jo..já jenom..doufám, že mě tvoje mamka bude mít ráda, nerad bych měl špatný vztah se svou budoucí tchýní.'' dořekl a já se nad jeho odpovědí pousmál
,,Neboj Tae, určitě tě bude mít ráda.'' ubezpečil jsem ho, ale i přesto se mi zdál stále jakýsi neklidný,,Omluv mě, musím na záchod.'' řekl najednou a rychlým krokem vyrazil směr wc. Doufám, že mu nic není, ale co by mu asi mohlo být, v nejhorším má pouze nějaké problémy s žaludkem, to se stává. Po uklidnění sebe sama jsem pouze vyčkával na jeho návrat.
Taehyung's POV
Doběhl jsem na záchod a rychlostí blesku jsem do sebe lupl malou lahvičku s rumem, kterou jsem měl schovanou v kapse. Hned na to jsem si pořádně oddechl a opřel se rukama o umyvadlo.
Zbavit se této závislosti bude asi o hodně těžší, než jsem předpokládal.
ČTEŠ
Kiss and Makeup// taekook
Fanfic‼️POZASTAVENO‼️ Kostky ledu cinkaly o skleničku, ve kreré se již nějaký ten čas nacházel rum. Cinkání bylo způsobeno jemným krouživým pohybem ruky samotného Kima Taehyunga. Přesně takhle jsem ho poprvé spatřil~ Kim Taehyung jakožto nejznámější model...