Vysadil mě a já mu poděkoval za odvoz. Když odjížděl, koukal jsem se n něj, jako bych ho už nikdy nemusel vidět. Ale měl jsem pocit, že tohle opravdu není naše poslední setkání.
~
Time skip (Two weeks later)
Dny plynuly a já si naštěstí našel brigádu. Sice to nebylo nic spojeného s kosmetikou, ale příjemné prostředí kavárny pro mě bylo přímo idylou, jelikož začínal prosinec a s ním mrazy a já mám tu možnost, být celý den zavřený v útulném prostředí, ve kterém již panuje vánoční atmosféra.Ale abych nelhal, na Taehyunga jsem myslel. I přes to všechno, co mi udělal mi chybí a já si nedokážu vysvětlit proč. Toho člověka vlastně neznám. Ani nemám vůbec ponětí čeho všeho je schopen.
~
Taehyung's POV (Two weeks before, when Jungkook left his house)Věděl jsem, že jsem udělal dobře. Nechci, aby někdo tak nevinný jako je on žil pod jednou střechou s někým, kdo mu bude ubližovat.
Nečekal jsem na nic a okamžitě běžel do kuchyně a vytáhl všechen alkohol, co se tam nacházel. Mezi alkoholem převládal rum, můj velice oblíbený. Ale své rozhodnutí už nebudu měnit.
Vytáhl jsem pytel na odpadky a všechny lahve s lihovinami jsem tam naházel. Obešel jsem celý byt, abych nezapomněl na mé skrýše s alkoholem, jako je třeba skříňka v koupelně, nebo noční stolek v pokoji. Následně jsem vše vysypal do koše na sklo.
(Two weeks later)
Myslím si, že jsem připraven. Již dva týdny se mi podařilo do sebe nedat ani kapku alkoholu. Jsem na sebe velmi pyšný, protože moje závislost mě velmi zužovala. Rozhodl jsem se ji překonat díky němu. Jungkook mi z nějakého důvodu nadobro změnil uvažování.
On je ten důvod, kvůli kterému jsem se rozhodl změnit. Moje druhé sadistické já tu sice pořád bude, ale můžu ho aspoň potlačit. Jelikož se mi to asi daří, nezbývá nic jiného, než si Jungkooka získat zpátky. Ale jeho důvěra vůči mě je nejspíš tak nepatrná, že nevím, jestli to vůbec půjde.
ČTEŠ
Kiss and Makeup// taekook
Fanfic‼️POZASTAVENO‼️ Kostky ledu cinkaly o skleničku, ve kreré se již nějaký ten čas nacházel rum. Cinkání bylo způsobeno jemným krouživým pohybem ruky samotného Kima Taehyunga. Přesně takhle jsem ho poprvé spatřil~ Kim Taehyung jakožto nejznámější model...