Jednou rukou mě přidržoval a tou druhou otevřel dveře. Položil mě na postel a začal hrabat něco v šuplíku. Když jsem viděl, co vytáhl, trošku jsem se zděsil.
,,Tohle si oblečeš a já ještě pro něco zajdu dobře?'' řekl a podal mi kus onoho oblečení
Já jsem byl celkem vyklepaný a proto jsem pouze přikývl.Jediné, co jsem měl momentálně na sobě byla tahle sukně a já jsem pořád nějak nechápal, jak jsem se do ní vlezl. Cítil jsem se trošku potupně, jelikož jsem kluk, který si právě navlékl sukni. Ale na druhou stranu se mi to celkem líbilo a nevypadalo to až tak špatně.
Tae vešel do místnosti a v ruce držel skleničku s kostkami ledu. Když mě uviděl, odložil ji na noční stolek a začal se ke mě přibližovat.
,,Jsi krásný.'' řekl a políbil mě
Tentokrát jsem byl já ten, co začal polibky prohlubovat.Naši jazykovou válku jednoznačně vyhrával Taehyung a já jsem se kvůli nedostatku vzduchu musel odpojit. Toho Tae využil a vzal do ruky jednu z kostek ledu a tento studený předmět přiložil na mou kůži na krku. Sykl jsem, jelikož to opravdu zastudilo, ale i tak jsem toužil po dalších takových dotecích.
Taehyung začal sjíždět dolů přes mé ohbí na krku, až se dostal k hrudi, kde si dal speciálně záležet.
,,Ahh..'' zavzdychal jsem, když ledovou kostkou přejížděl po mé ztvrdlé bradavce. Poté kostkou sjížděl stále více dolů přes moje břišní svaly. Mé tělo bylo i za působení ledu velice rozpálené a já začínal být dost vzrušený.Když se led dostal za pomocí Taehyngovi ruky až na můj podbříšek, nedalo se to vydržet. Chtěl jsem víc a bylo to na mně jasně znát. Moje bolestivá erekce byla přímo utrpením. Kapičky potu mi stékaly z čela a on se rozhodl ukončit mé trápení. Sundal si všechno oblečení a hned na to mi stáhl sukni, kterou odhodil někam do pokoje. Já měl však na sobě ještě spodní prádlo.
Tae mi začal pokládat polibky na podbříšek a u toho mučivě pomalým tempem sundávat spodky. Když už jsem před ním byl úplně nahý, podíval jsem se na něj psíma očima a on se nade mnou nejspíš slitoval. Vzal mé vzrušení do ruky a párkrát zapumpoval, na to jsem zareagoval slastným vzdychem.
Poté se rozhodl pokračovat pusou, nejdříve tedy nasál mou špičku, kterou následně obkroužil jazykem. Dával si velmi záležet a o chvilku později si vzal do pusy celou moji délku.
,,A-ah T-taehyungu!'' zavzdychal jsem hlasitěji když začal pohybovat hlavou nahoru a dolů. Cítil jsem, že ve mě začíná všechno vřít a že nejspíš za chvilku vyvrcholím.
,,Už asi-'' stihl jsem ještě říct a Tae naštěstí rychle přestal a vyndal si moji chloubu z pusy.Naznačil mi, ať se přetočím na čtyři a já tak učinil. Všiml jsem si, že opět hmátl po něčem, co se nacházelo na nočním stolku. Než jsem se stačil vzpamatovat, ucítil jsem u mého vstupu něco silně studeného. Taehyung na nic nečekal a ikdyž se jednalo pouze o malý předmět, začal ho do mě zasouvat stále více. Já jsem na to zareagoval hlasitým zavzdycháním, jelikož mít v sobě ledovou kostku je překvapivě vzrušující a příjemný pocit.
Kostku ledu v mžiku vyměnil za svůj jazyk, kterým začal dokonce přirážet do mého nitra. To už se však mé hlasité vzdechy linuly celým pokojem. Opět to vypadalo, že se do pár sekund udělám. Taehyung byl ale bystrý a své dílo jazykem ukončil.
Opět sáhl pro něco na noční stolku, ale tentokrát mu to trvalo déle a já poznal, že něco vytahuje z šuplíku. Hlavou jsem otočil tak, abych poznal, co drží v ruce. Když jsem uviděl na posteli ležet vibrátor a lubrikant, málem jsem přestal dýchat.
,,Neboj se.'' řekl Tae a já jsem nic neříkal a radši hlavou otočil zpátky a pouze vyčkával, co se bude dít. Nejprve si na své dva prsty nanesl trochu lubrikantu a začal provádět důkladnou přípravu.Při zasouvání svých prstů do mého nitra trefil dokonce můj slastný bod. Když ukončil přípravu, tak jsem měl pocit, že se mé obavy začínají naplňovat. U mého vstupu jsem necítil nic jiného než tu odpornou věc, zvanou vibrátor. Taehyung byl opatrný a začal to do mě pomalu zasouvat. Když jsem měl onu věc v sobě snad úplně celou, ucítil jsem velmi silný tlak v mém otvoru.
Vibrátor byl zapnutý na skoro maximální výkon a já jsem byl jako smyslů zbavený.
,,Ah..Ahh-Tae!'' mé vzdychání se zanedlouho proměnilo v křičení a v tuhle chvilku se toho Taehyung rozhodl nechat. Vypnul přístroj, vytáhl ho ze mě a já se nemohl dočkat, až v sobě ucítím jeho.,,Tae...už chci tebe.'' řekl jsem z posledních sil
On na to nic neodpověděl, lehce mě pleskl přes zadek a zasunul do mě svoji chloubu.
,,Ahh..'' vydechl Tae, jelikož jsem se kolem něho stáhl
,,Uvolni se.'' řekl a poté začal pomalým tempem přirážetJeho lehké přírazy se stávaly každou chvilkou rychlejšími a hlubšími.
,,Ah..ah..ah'' vzdychal jsem snad při každém přírazu. Vzdechy vydávané mnou ještě doprovázel zvuk pleskajících těl o sebe.Najednou jsem ucítil ten dokonalý pocit a zavzdychal ještě hlasitěji a tak Taehyung poznal, že trefil moji prostatu. Proto své přírazy směřoval pouze na to místo a já již neměl daleko od vrcholu.
,,Taehyungu-aaah!'' vykřikl jsem a udělal se na své bříško a Tae o pár sekund s hlasitým výdechem do měAhojky!💗
Doufám, že se vám tento smut líbil, jelikož v psaní kapitol se sexuální tématikou mám trošku rezervy :DDBudu moc ráda za každou hvězdičku!✨
ČTEŠ
Kiss and Makeup// taekook
Fanfiction‼️POZASTAVENO‼️ Kostky ledu cinkaly o skleničku, ve kreré se již nějaký ten čas nacházel rum. Cinkání bylo způsobeno jemným krouživým pohybem ruky samotného Kima Taehyunga. Přesně takhle jsem ho poprvé spatřil~ Kim Taehyung jakožto nejznámější model...