Jungkook's POV
Když se Tae vrátil, vypadal mnohem lépe, proto jsem se ho ani na nic neptal a usoudil, že to tak bude lepší.
O chvilku později nám už přinesli jídlo a oba jsme se do něj s chutí pustili.
~
Ve vlaku jsem se celkem nudil, s Taem jsme pouze sledovali nějaká videa a mně se opět začínaly klížit oči, nejspíš z toho důvodu, že bylo asi 12 a Taehyung na tom nebyl o moc jinak. Proto jsme si vytáhli z kufru naše cestovní deky a polštáře, které jsme si nezapomněli přibalit sebou a snažili jsme se najít pohodlnou pozici na spaní. Netrvalo dlouho a oba jsme se vydali do říše snů~
~
Taehyung do mě začínal pomalu zasouvat a já se mohl slastí zbláznit. Najednou zrychlil svoje tempo a já neměl daleko od vrcholu..
~
Trhl jsem sebou a všimnul si, že Tae taky nespí. Chvilku jsem vstřebával to, co se mi právě zdálo a nemohl jsem si nevšimnout mé stále narůstající boule v kalhotech. Taehyungův pohled se upíral stejným směrem, jako ten můj.,,Pojď.'' řekl, chytil mě za ruku a oba jsme se vydali směr wc. Kupodivu byla místnost se záchodem poměrně prostorná, tak akorát pro nás dva.
Taehyung se na mě podíval démonickým pohledem a přisál se na moje rty. Já jsem mu s chutí na polibky odpovídal a on mi naoplátku začal vytvářet na krku svoje znamínka lásky. Cítil jsem se, jako bych právě jedl zakázané ovoce. Jestli to opravdu hodláme dělat ve vlaku, bude to jedna z nejdivnějších věcí, co kdy v životě udělám.
Když Tae skončil se svým dílem na mém krku, byl jsem úplně ztuhlý z toho, jak moc to bylo příjemné. Nebylo také možné si nevšimnout mé husí kůže. Taehyung mi naznačil, ať se otočím a hned na to mi stáhl kalhoty i s boxerkami asi do úrovně kolen, to stejné následně udělal i sobě.
Začal se pomalu ale jistě přibližovat svým údem k mému vstupu a já v hlavě přímo křičel nedočkavostí. Nejdříve do mě zasunul špičku a já si neodpustil bolestné zasyčení. Naštěstí byl Tae obezřetný a čekal, než si zvyknu na jeho velikost. Jako znamení souhlasu, že může pokračovat jsem zadečkem přirazil oproti němu a on začal pomalým tempem přirážet.
Myslel jsem, že se zblázním. Musel jsem si rukou přikrýt pusu, abych nevzdychal, ale tohle byl pro mě velice těžký úkon, jelikož Taehyung ještě zrychlil. Teď už do mě přirážel v plném tempu a tím narazil na můj slastný bod.
,,Aah Tae-" vzdychl jsem co nejtišeji, co jsem dokázal a on poté své přírazy směřoval pouze na to jedno místo a já cítil, že velmi brzo vyvrcholím.Taehyung dokonce ještě vzal do ruky můj penis a jakmile mi začal honit v rytmu přírazů, nevydržel jsem to déle a udělal se na moje bříško a Tae o chvilku později hluboko do mého nitra. Oba jsme se poté snažili pouze rozdýchat ten slastný pocit eufórie nazývané jinak jako orgasmus.
Naštěstí byly hned vedle umyvadla ubrousky na ruce, proto jsme s nimi utřeli vše, co bylo potřeba a odebrali se zpátky na naše místa. Oba jsme si asi pořádně neuvědomovali, že jsme pošpinili tak posvátné místo, jako jsou záchody ve vlaku. Ale bylo nám to upřímně jedno, jelikož na nás padla únava a usnuli jsme v objetí toho druhého.
ČTEŠ
Kiss and Makeup// taekook
Hayran Kurgu‼️POZASTAVENO‼️ Kostky ledu cinkaly o skleničku, ve kreré se již nějaký ten čas nacházel rum. Cinkání bylo způsobeno jemným krouživým pohybem ruky samotného Kima Taehyunga. Přesně takhle jsem ho poprvé spatřil~ Kim Taehyung jakožto nejznámější model...