38.

173 13 0
                                    

Jungkook's POV

Otevřel jsem oči a cítil jsem teplo něčího těla hned vedle sebe. Taehyung spal a u toho mě objímal zezadu, jak sladké.

Dal jsem si dvě a dvě dohromady a došlo mi, že jsem včera musel usnout na gauči. Pousmál jsem se nad představou, jak mě Tae musel přenášet.

Najednou jsem ucítil silnou vůni cukroví a pak jsem si uvědomil, že jsou dneska vlastně Vánoce. Moc jsem se těšil, až si Tae rozbalí jeho dárek. Ještě než jsme se vydali do Busanu, stihl jsem mu objednat krásnou modrou kravatu. Myslím si, že mu velmi pěkně padne. Pro mamku jsem koupil pouze voňavku. Pamatuji si, že ji používala, když jsem byl menší a ta vůně se mi vždycky strašně moc líbila.

Rozhodl jsem se Taeho radši vzbudit, protože jsem skoro vůbec neměl pojem o čase. Přetočil jsem se a lehce ho pohladil po tváři.
,,Tae..vstávat. Jsou Vánoce.'' zašeptal jsem a on rozespale zamručel. Hned na to však otevřel oči a věnoval mi polibek.
,,Veselé Vánoce.'' řekl chraplavým hlasem a já jsem se umál

,,Asi musíme vsát co?'' řekl a zívl si
,,Hm.'' pokýval jsem hlavou na souhlas a oba jsme se tedy vydali do kuchyně. Mamka zrovna chystala snídani na stůl. Všichni jsme si popřáli dobré ráno a hned po snídani začal typický vánoční shon. Snažili jsme se mamce pomáhat co nejvíce, ale bylo to poměrně těžké, jelikož jsem se například při utírání prachu z naší staré knihovny rozkašlal tak, že mi Tae musel přinést ihned vodu, jinak bych se nejspíš udávil.

Avšak hned po obědě, který se skládal pouze z polévky už v domácnosti panovala spíše pohoda. V televizi byly puštěné pohádky a my jsme dokončovali poslední úpravy. Vlastně jsem se u toho i docela pobavil, jelikož by se dalo říci, že když jde o uklízení, jsme s Taehyungem něco jako Pat a Mat nebo jinak řečeno, naprosto neschopní.

Jediné pozitivní bylo, že mi během uklízení zavolal kurýr, že si můžu vyzvednout zásilku. Dovezl to rovnou před dům, takže jsem nemusel chodit nikam daleko.

~
Pátá hodina se nenávratně blížila a my začali pomáhat s prostřením a vyzdobením stolu. Když byla všechna práce hotová, všichni jsme se šli převléci do svátečního oblečení.

Když se ukázal Tae ve svém outfitu, myslel jsem, že zešílím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když se ukázal Tae ve svém outfitu, myslel jsem, že zešílím. Začervenal jsem se a on se nad tím pousmál.
,,Sluší ti to.'' řekl jsem a stále si ho prohlížel od shora dolů
,,Tobě taky.'' odpověděl a koukal na mě si jiskřičkami v očích

Já jsem zvolil poměrně jednoduchý outfit, ale i tak jsem s ním byl naprosto spokojen

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já jsem zvolil poměrně jednoduchý outfit, ale i tak jsem s ním byl naprosto spokojen.

~
Když jsme přišli do kuchyně. Mamka ve slavnostních šatech na nás už čekala a usmívala se od ucha k uchu.
,,Vypadáte báječně.'' řekla a my jsme jí poděkovali a následně se usadili ke stolu.

Po výborné věčeři nastal čas na čekání na Ježíska. Všichni jsme postupně donesli dárky ke stromečku a po chvilce bylo všechno připravené. Světýlka na stromku jasně svítila a nádherně osvětlovala i dárečky, kterých bylo mnoho.

Mamka nás chtěla ještě vyfotit a než jsem si rozmyslel jak zapózuji, Tae si mě přitáhl do polibku. Fotka byla hotová a my jsme se mohli vrhnout na rozbalování.

Od mamky jsem dostal obyčejné věci, jako například knížky, nebo novou košili. Při rozbalování jsem však narazil na dárek s rudě červenou stuhou a tušil jsem, od koho bude.

Otevřel jsem ho a na první pohled se v něm nacházely pouze okvětní lístky červených růží. Začal jsem je vyndávat a narazil na složený list papíru. Vzal jsem si ho do ruky a začal číst.

Milý Jungkooku,

je mi líto, že mě nenapadl lepší dárek, ale i tak doufám, že se ti bude aspoň trošku líbit. Vím, že jsme zatím neměli moc času pro sebe, takže co bys říkal na malou dovolenou?
-Tae❤️

Hned pod Taeho vzkazem byly vytisknuté dvě letenky do Paříže. Byl jsem naprosto překvapen a zaskočen a okamžitě jsem mu vpadl do náruče.
,,Děkuju děkuju děkuju.'' opakoval jsem a u toho ho silně objímal
~
Zbytek večera jsme strávili pojídáním cukroví a sledováním pohádek. Tae měl na sobě kravatu, kterou jsem mu daroval a nehodlal ji sundat, protože se mu moc líbila. Byl jsem rád, že má radost z mého dárku ale stejně si myslím, že ten nejlepší dárek těchhle Vánoc mi daroval on. Do Paříže jsem se toužil vždycky podívat.
~
Bylo už dost pozdě večer, proto jsme si všichni popřáli dobrou noc a odešli do pokojů. Tae si mě přitáhl do pevného objetí a oba jsme s krásným pocitem, že vedle sebe máme toho druhého tvrdě usnuli.

Ahojky!💕
Vím, že je trošku divné vydávat kapitolu o Vánocích až nakonci ledna, ale i tak doufám, že se vám líbí a podpoříte mě hvězdičkou.💘

Také bych vám chtěla moc poděkovat za vaše  ohlasy v podobě komentářů a hlasování a v neposlední řadě přečtení, jelikož tenhle příběh jich tu má už přes jeden tisíc!🥺

(PS: Nevšímejte si prosím českých vánočních zvyků, které jsou zmíněny v této knížce, Vánoce jsem chtěla udělat podle sebe a nehodlám kvůli tomu studovat korejské vánoční tradice😂💗)

Kiss and Makeup// taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat