Sebral jsem kufr, který jsem ani nestihl vybalit a mé kroky mířily rovnou ke dveřím. Taehyung jen sledoval jak odcházím a nic neříkal, když jsem však už chtěl nasednout do limuzíny, která mě měla odvézt zpátky do mého bydliště, Taehyung vyřkl větu, která nechávala můj rozum stát.
,,Omlouvám se.''~
Nevezl mě nikdo jiný než Min Yoongi. Pohodlně jsem se usadil a Yoongi vyrazil směr centrum. Okénko, skrz které jsme mohli komunikovat bylo už sklopené.
,,Jaká byla dnešní noc Jungkooku?'' řekl najednou a uchechtl se
,,Nechci o tom mluvit.'' odpověděl jsem a mé líce nabraly nachový odstín,,Hm...to je zvláštní. Ještě se nestalo, že by Taehyung někoho vykopl po jednom dni.''
řekl Yoongi s udiveným tónem hlasu,,Jak dlouho se s ním znáš?'' zeptal jsem se a on se pousmál
,,Já a Taehyung? Dalo by se říct, že jsme nepřátelé už od střední. Možná jsem tehdy patřil mezi jeho šikanátory, ale to je zas jiná historie.''
Zaujatě jsem ho poslouchal a u toho vymyslel ještě jednu otázku.
,,A z jakého důvodu pro něj pracuješ?''Yoongi si odkašlal a spustil.
,,No, řeknu ti to takhle. Předpokládám, že jsi měl možnost poznat Jimina. Já osobně jsem ho znal dřív než Taehyung. Často totiž chodil do jednoho gay baru kde jsem pracoval. A tam se Jimin potkal s Taehyungem, ktetý ho okamžitě přijal na místo maskéra. Jimin byl Taemu oddaný, ale stejně mu se mnou zahýbal. Dvakrát jsme dokonce strávili noc u Taeho doma, když byl zrovna ve vedlejším pokoji.Jelikož to Taehyunga značně naštvalo, nebyl jsem si jistý čeho je schopný, vzhledem k jeho majetku a pracovní pozici by mě dokázal připravit o vše, co jsem měl. Proto jsem se s ním dohodl, že pro něj budu pracovat. Upřímně, nemám vůbec velký plat. Ale rozhodně je to lepší než nemít nic. Jimin skončil podstatně líp. Taehyung si ho nechal na pozici IT pracovníka, protože pro něho měl slabost. Ale co vím, od té doby co se od něj odstěhoval spolu naprosto nic nemají.''
Yoongi dořekl svůj monolog a já jsem byl naprosto zaujatý tím, co všechno jsem se právě dozvěděl.
ČTEŠ
Kiss and Makeup// taekook
Hayran Kurgu‼️POZASTAVENO‼️ Kostky ledu cinkaly o skleničku, ve kreré se již nějaký ten čas nacházel rum. Cinkání bylo způsobeno jemným krouživým pohybem ruky samotného Kima Taehyunga. Přesně takhle jsem ho poprvé spatřil~ Kim Taehyung jakožto nejznámější model...