34.

166 13 0
                                    

Probudily mne čerstvé ranní sluneční paprsky. Bylo ještě celkem brzo, asi 7 ráno, ale já už se cítil naprosto vyspaný. Pomalu jsem otevřel oči a uvědomil si, že jsem celou noc spal v Taeho objetí.

Hned na to jsem si vzpomněl na dnešní noc a cítil jsem, jak se začínám červenat. Při vybavovaní mých vzpomínek mě vyrušil Taehyung, který se zavrtěl a dlouze si zívl.
,,Dobré ráno.'' řekl a dal mi pusu na tvář

,,Dobré.'' odpověděl jsem mu a pořádně si ho prohlédl. Jeho rozcuchané vlasy a chraplavý rozespalý hlas z něj dělali přímo malé roztomilé koťátko. Nejspíš si všiml, že se na něj koukám a přisunul se ke mně trochu blíž a naše rty spojil v jedno. Byl jsem omámený a zároveň překvapený z toho, co udělal.

Naštěstí jsem se stačil rychle vzpamatovat a polibky mu oplácet. Nevím, jak dlouho jsme se tam líbali, ale bylo mi to upřímně jedno. Byli jsme zamilovaní a přítomnost toho druhého nám naprosto stačila k absolutnímu blahu.

~
Bylo asi 9:30 a my jsme se blížili k naší cílové stanici- Busan. Byl jsem velmi natěšený, že po delší době uvidím svoji mamku. Tae se zdál být taky celkem v pohodě a vypadalo to, že z něj ta nervozita, která ho svírala včera navečer naprosto odpadla a je připraven na vír velkoměsta a samozřejmě také na mého rodinného příslušníka.

Vlak konečně zastavil a proto jsme si vzali všechna svá zavazadla a vyrazili směrem ke dveřím. Jakmile jsme vystoupili, byl jsem ohromen. To nádraží se tolik změnilo od té doby, co jsem tu byl naposled. Dokonce i zábradlí u schodů se zdálo být zbrusu nové.

Na pozorování nádraží jsme však neměli moc času, jelikož taxi, které Taehyung zavolal přijelo asi za 5 minut, proto jsme na nic nečekali a nastoupili do auta.

Kiss and Makeup// taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat