27.

206 17 4
                                    

Když začal nasávat moji kůži a dělat mi tam svoje značky, neudržel jsem se nahlas vzdychl. On si mě hned na to přetočil čelem k sobě, přirazil na stěnu sprchy a začal mě dravě líbat.

Přesouval se čím dál tím níže. Nejprve se zastavil u mých bradavek které začal mnout mezi svým palcem a ukazováčkem. Už tak jsem byl šíleně vzrušený, ale když mi pokládal motýlí polibky na podbříšek, nedočkavě jsem přirazil pánví oproti němu, tím pádem jeden z polibků skončil na mé ztopořelé délce.

Zavzdychal jsem velmi nahlas a Taehyungovi se očividně ten zvuk líbil, proto si vzal mého kamaráda do pusy. Jakmile to uděal, cítil jsem nával přicházejícího orgasmu.
,,Tae p-přestaň jinak se-" řekl jsem a on naštěstí stačil vytáhnout moji chloubu z pusy.

Pohybem ruky mi naznačil, ať se otočím a já jsem se rukama opřel o stěnu. V tu chvilku do mě zasunul jeden prst. Ten jsem snášel až moc dobře, proto jsem přirazil oproti němu, jako znamení, že chci víc. Proto přidal ještě druhý a nakonec i třetí prst. Trošku to bolelo, ale nebylo to nic strašného oproti tomu debilnímu vibrátoru. Jak Tae přirážel, trefil můj slastný bod a já jsem velmi hlasitě vzdychl.

,,A-no tam ahh!'' vykřikl jsem a on místo pokračování vyndal prsty z mého nitra a já ucítil u mého vstupu něco většího. Teď už jsem ale sykl bolestí a myslel jsem, že se z té bolesti rozbrečím. Taehyung ho do mě zasouval pomalu, aby se mi nic nestalo. Já jsem si začínal zvykat a když už měl svého kamaráda ve mě až po kořen, začal pomalu přirážet.

Zezačátku jsem si potřeboval zvyknout, ale najednou se mi dostavil takový dokonalý nával slasti, že jsem přestával vnímat okolí a jediné co mě zajímalo, byly naše těla, která pleskala o sebe a Taehyungovy přírazy, které byly čím dál tím víc intenzivní.

Najednou se mu podařilo trefit moji prostatu.
,,A-ah!'' nahlas jsem zavzdychal a pak už Tae přirážel pouze na to jediné místo. Neměl jsem daleko od vrcholu a cítil jsem, že Taehyung je na tom dost podobně.
,,Tak pojď baby, spolu!'' řekl a udělal se do mě a já s hlasitým výkřikem vyvrcholil na stěnu sprchy.

Otočil jsem se k němu opět čelem a on se usmíval jako sluníčko.
,,Miluju tě.'' řekl, rukou uchytil moji bradu a lehce mě políbil
,,Taky tě miluju.'' odpověděl jsem a polibek prohloubil

Kiss and Makeup// taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat