"I choose HIM because i know he's the one for me. I choose HIM because my love is only for him. TRISTAN STEVE, thank you for the unconditional love."
🌸🌸🌸
"Dear sayang, Shannon Endrews. Thank you for giving me this opportunity to love you every second of my life. Baby, i cannot describe how happy i am now. Finally, i found someone who meant for me. I can't wait to bulid our small family. I promise you, i will always love you as long as im breathing. You are my world sayang. I love you. See you soon wifey ❤"
Astaga. Menitis juga air mata sa lepas baca ni surat si Tristan. Tersentuh hati sa dengan kata-kata dia."Babe, bride kennot nangis. Nanti luntur tu mekap kau.." Milan datang dekat sa sambil usap tangan sa. Sa pula masih cuba untuk kawal air mata sa dari terus jatuh.
"I still can't belive this Mulan.. I will married with Tristan..." sa menahan sebak sambil cakap dengan Milan.
"Yes babe.. You deserve this... Lepas semua benda yang jadi, u really deserve this moment..." Milan hug sa dari tepi untuk comfort sa.. Nda buli juga dia peluk sa dari depan sebab perut dia besar suda.. Mak buyung..
Tengah sa menghayati moment sedih. Si fred masuk dalam bilik dia kasi tau nda lama lagi Tristan akan sampai.
Im excited!
Beberapa minit kemudian. Tristan sampai depan bilik sa. Sa keluar dari bilik mata dia memang nda lari dari tingu sa.
"I can't wait our first night sayang." dia bisik telinga sa.
Sa siku ja perut dia. Sudahlah orang tengah nervous dia tambah lagi.
"Baby, you look extra gorgeous and so tempting." sa buli rasa dia tapuk-tapuk kiss bahu sa.
Tristan kau geteh.. 😂
Lepas ja masing-masing ucap vows depan father sah pun kami jadi suami isteri. Tristan buka veil sa then dia kiss dahi sa. Di church sekejap saja majlis kami. Kami teruskan majlis kami di hotel
Guadalajara. Mewah betul ni hotel. Dewan dia pun besar.
YOU ARE READING
HIM ✔️
Genel KurguMengisahkan tentang SHAE yang telah disahkan hamil tanpa dia tahu siapa pelakunya. Dibelenggu oleh kejadian itu shae mengambil keputusan untuk meninggalkan tanah airnya untuk menyembunyikan hal yang berlaku ke atas dirinya. Beberapa tahun berlalu ke...