{ Hogwarts' da 4. sene }
"Sen baloya Pansy Parkinson' u mu çağırdın?"
"Evet, ama kabul etmedi."
Yatakhaneden kahkaha sesleri yükselirken Draco hiç bir şey demedi."Sen kiminle gidiceksin Draco?"
Draco gözlerini Blaise Zabini' ye çevirdi.
"Sizene bundan.""Ah, hadi ama. Sadece Draco Malfoy' un hangi şanslı kızla gideceğini merak ediyoruz."
Herkes yine kahkahalarla gülerken Draco' nun düşünceli bir hali vardı."Henüz kimseyle."
"Cidden, kimseyi davet etmedin mi?"
Draco olumsuz anlamda kafasını salladı."Astoria Greengrass' a ne dersin?"
Malfoy bir anlığına afalladı.Astoria Greengrass, Malfoy' un 3. sınıftaki kız arkadaşıydı. Sonrasında ise onu terk edip Theodore Nott ile çıkmıştı.
Draco' nun gözleri Theodore' ye ilişti. Theodore hiç bir şey demeden yere bakıyordu.
"Bence Nott onunla gitmeyi çok ister, öyle değil mi?"
Theodore bakışlarını yerden kaldırıp Draco' ya çevirdi.
"Draco, ben-"
"Kes sesini Nott! Bu arada o sürtük dışında herkesle giderim. Ha birde şey var tabi-"
"Bulanık.""Ah, Hermione Granger mı?"
"Bence o çok güzel ve zeki."
"İstiyorsan onunla git Draco-""Siz delirdiniz mi? Onunla baloya gitmek için aptal olmak gerekir."
"O kadar kötü olmasa gerek."
Draco gözlerini devirip yanıtladı.
"Tabi, yüzünüze bi tane indirmezse iyidir."~
"Pansy!"
Draco koşarak Pansy' nin yanına ilerledi.
"Noldu Draco?"
"Ben şey diyecektim, baloya biriyle gidiyor musun?"
Pansy kaşlarını çatarak yanıtladı.
"Evet, aslına bakarsan Blaise ile gidiyorum."
"Ah, öyle mi? Teklifini kabul etmediğini sanıyordum."
"Evet, bu sabaha kadar öyleydi. Sınıfa gelmeden önce kabul ettim."
"Bu - bu harika. Her neyse."
Deyip oradan uzaklaştı Draco.Dışarı çıkıp etrafına bakındı. Sonra bir ağaç görüp o tarafa ilerledi.
Hızla ağacın tepesine çıkıp bahçenin her yanını inceledi.Kimi davet edebilirim diye dikkatlice etrafı süzüyordu.
Aslında pek umrumda değildi bu balo. Ama ezik gibi, bir partneri olmadan gitmeyi hiç istemiyordu.
O sırada ağacın altında duran kalın kütüğe birinin oturduğunu farketti. Bakışlarını aşağısında oturan kıza çevirdi.
Hermione Granger.
•
•
•
•
•Bu hikaye daha çok içime sindiği için diğerini silip bunu yayımlamaya karar verdim.
İlk bölüm olduğu için kısa <3
314 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yule ball • dramione
Fanfictiongranger & malfoy { Noel balosu; Herkes bu muhteşem balo için heyecanlanır değil mi? Değil. Draco Malfoy henüz bir kızı davet etmemişti bile. Bir ağacın tepesine çıkmıştı yine, kimi davet edebilirim diye etrafı süzüyordu. O sırada ağacın altında d...