د.ا.ن زین
خاندان مالیک خاندان بزرگی اند پس اگر بخواین مهمونی بگیرین هم مهمونیایه بزرگ باید بگیرین.
و اگرم بخواین خرید کنین باید بزرگ...ینی زیاد خرید کنین
و اگر زیاد خرید کنین...دستاتون میترکه و خودتونو سرزنش میکنین که چرا پسر خانواده این...!!
ولی همه مساعل به اینجا ختم نمیشه!
با توجه به آماری که توسط شخص شخصیم گرفته شده؛ تقریبا هر 10 تا مهمونی یاسر مالیک معادل یک مهمونی بقیه اعضاست و این کاملا منطقی و عادلانست..!!
کاملا!ت: زین اینجایی؟
با بشکنی که جلو چشمام زد به این دنیا برگشتم .
ز: چیشده؟
ت: چرا قیافتو عاقل اندیش میکنی چند تا نایلون بلند کردی کلا کار خاصی نکردی.
ز: من فقط داشتم فکر میکردم.
ت: به کدومشون؟ کسیو پسندیدی؟
خب مامان شوت عزیزم همیشه آدما نباید درباره یه دختر فکر کنن که من چی بگم به شما آخه؟؟!!
ز: نه مام...بزارمشون تو صندوق؟
ت: اره...نایلونای خریدو تو صندوق گذاشتم نشستم پشت فرمون که ای کاش اصلا نمیشستم و به حرفاش گوش نمیدادم!
ت: پسرم تو بزرگ شدی میدونم زیادم بزرگی الان تقریبا یه مرد بالغی میخوام بدونم تو این چند سال اخیر واقعا دختری چشمتو نگرفته یا نخواستی ازدواج کنی یا دلت نخواسته بچه دار بشی عاشق باشی یا...
ز: مام...میشه تمومش کنی از بچگیم هرچیزی گفتی و نگفتی گفتم باشه !چشم !ولی ایندفعه دیگه نمیتونم جواب بدم زندگی من آرزوی من و هدف من عشق من به من مربوطه به من وابستس شاید نخوام ازدواج کنم شاید نخوام اصلا کاری که میگیو بکنم.
تا حالا فکر کردی پسرت...یکم شبیه اونایی که بهشون میگی کثیف هست؟ اون جوونایی که جوونی کردن .
از نظر شما خریت کردن ولی من انجامشون ندادم من شما اجازه هیچ کاریو بهم ندادید!
همبن باعث شده انقد خار و خفیف باشم که نتونم همسر آیندمو حتی ببینم و بشناسم!!
همیشه یه دختر بهم تحمیل شده به عنوان همسر که حتی من نمیتونم اسمش چیه چه برسه به بقیه چیزا...
من یکم آزادی یکم آرامش و یکم آروم بودن میخوام .
خواهشا...گریه نکن منو نگاه کن لطفا
من منظوری از حرفام نداشتم .
فقط دلم میخواد خودم تصمیم بگیرم برای زندگیم و اهدوفم خودم تصمیم بگیرم.ت: متاسفم...فک نمیکردم انقد اذیت شی
ز: نه مام فقط یکم احترام میخوام همین...ممنونمهیییی من برگشتممم میدونم مهم نی😂😂
ولی خب باید اینو بنویسم چون باهاش حال میکنم
اینم از این
هول هولیه
بسیار کممم بسیار مسخرهه ولی پر محتوا
ایشالا 10 پارت مسخره مقدمه تموم شده داستان شروع شد 💃💃💃
ایشالا اگر معلمایه خرمون بزارن میخوام وارد داستان کثیف زندگی مرموز لیام پین و خونش بشمممم...
ووت و کامنت یادتون نره همین ووتا و کامتا باعث میشن بنویسم💚💚
#Eli