#3 - Küçük Yıldız'ım & Gecem'in Karanlığı -

31 6 1
                                    

Bölüm Şarkısı:
The chainsmokers & Bebe Rexha - Call you mine

"Nice insanlar gördüm, kalpleri bomboş ama mutlu çok az insanlar gördüm. Kalpleri sevgiyle dolu ama aşk ateşiyle yanıp kavrulan hüzünlü, mutsuz ve yalnız..."

Gözlerimi açamıyordum. Gözlerim kapılarını kapamış, bir daha açmamaya yemin etmiş gibiydiler. Başımda hiç tükenmeyen bir acı, boğazımda oluşan kuruluğun verdiği yanma hissi vardı. Gözlerimi açmaya biraz daha zorladıktan sonra nihayet açabilmiştim.

Gözüme doğru gelen ışık yüzünden gözlerimi geri kapamıştım. Ardından yeniden açıp bulanık gözlerle etrafı taramaya başladım. Gözümdeki bulanıklık yavaş yavaş kaybolmaya başlamıştı. Şimdi daha iyi görüyordum.

Hastane odasındaydım. Hastane kokusu burnuma dolunca ister istemez yüzümü ekşittim.

"Eylül." Dedi annem gözlerini kocaman açıp. "Doktor!" Dedi annem yerinden doğrulup. "Tamam anne, merak etme iyiyim. Sakin ol." Dedim gülümseyerek. "Sadece bayılmışım." Dedim.

Elimi kafamın arka kısmına getirdiğimde ise şişmiş, dikiş atılmış ve sarılmıştı. Yani derece de iyiyim diyelim. Anneme dönüp "Bugün günlerden ne?" Annem düşünüp "Salı." Dedi.

"Kızım, daha iyi misin?" Dedi babam yanıma gelip. "İyiyim baba merak etme. Dediğim gibi sadece bayıldım. Bir şeyim yok." Dedim. Babam ise gözlerini devirdi. "Kafamdaki dikişi saymazsak." Gülümseyip geçtim.

Gözüm saate kaydığında ise saat 22:39'idi. "Birinin beni ağır cisimle bayılttığını ve Alsoy'u hatırlıyorum. Merak etmeyin ama eğer böyle çok soru sormaya devam ederseniz gerçekten bayılacağım." Diyip güldüm.

"Baba sana attığım mesaj geldi mi?" Diyip babama baktım. "Evet. Biri mekanda diğeri sana kaldı." Dedi. "Onu hapise mi attıralım yoksa -..." Babamın sözünü kesip "Bana acımayan acımam. Adamların, ya da dur! Ben hallederim!" Diyip güldüm. "İşte benim kızım!" Diyip babamla elleri tokuşturduk.

"Melih! Kızı kötüye alıştırıyorsun!" Babam annemin alnından öpüp "Hayatım, kızımızın şimdiden güçlü ve cesur oluşu büyüyünce lazım olacak."

Doktor içeriye girince bütün gözler ona döndü. İçeriye giren diğer erkek doktorlara göre genç erkek bir doktordu. "Hastamız nasıl bakalım?" Karşıma geçip masanın üstüne sekreter dosyasını bıraktı. "Kötüyüm. Başım çatlıyor." O da gülüp "Normal. Başınıza darbe yemişsiniz ama neyse ki kafatasınıza zarar gelmemiş." Gözlerimi devirdim.

Ardından devam edip "Yedinci gün dikişleriniz çıkacak. Her gün doktorlar -..." Sözünü yarıda bırakıp mavi dosyayı açtı. Ardından devam etti. "Size şu tür sorular soracak:

Baş dönmesi
Bilinç Kaybı
Bilinç bulanıklığı, bayılma
Uyumaman gereken yerlerde uyuyup uyumadığını
Parasetamol gibi ağrı kesicilerle geçmeyen baş ağrısı
Tek veya her iki kulakta yeni gelişen işitme azlığı veya kanama
Burun veya kulaktan saydam sıvı gelmesi
Kusma
Anlama veya konuşmada problem
Denge kaybı veya yürümede problem
Bulanıklık veya çift görme
Ani görme kaybı
Her iki kolda veya bacakta güçsüzlük
Epileptik (sara) nöbeti veya kasılmalar"

CafunéHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin