"--an"
"--yann!"
"RAYYAN WAGATASHI!"Jerit Violet kuat sehingga menyedarkan Rayyan dari tidurnya yang indah.
"Alah..kau ni kenapa kacau aku tidur,sikit lagi perempuan comel tu nak suap aku makanan.."sedih Rayyan dengan wajah mengantuknya
"Kepala hotak kau!Kita dah sampai"Kata Violet sambil menggenggam penumbuk.Terkejut Rayyan dengan gengeman penumbuk Violet."O-oh..ya ka?..Kalau macam tu lepas ni apa?"Soal Rayyan dengan sengihan kekok
Mereka semua yang berada di dalam kereta angel itu memandang Rayyan dingin."Rasanya aku kena pukul kepala dia berkali-kali ni?"Senyum Violet sambil memandang Ciel."Ya,sila pukul 100 kali kalau boleh"Ciel membalas.
Terbeliak mata Rayyan."O-oi oi..aku bergurau..!Kita kena letak sihir hitam kan kat Lili"dengan Kalut Rayyan menjelaskan.
Aizen,Subaru,Lilian,Nahi dan Senju memandang Rayyan dingin.Entah kenapa mereka mendengar kata sensei mereka yang tak matang itu.Adakah misi ni akan berjaya atau kita akan masuk penjara?
"Baiklah..mari kita mulakan"Violet memandang Lilian.Lilian menarik nafas dalam dan kehadapan."Sa-saya dah bersedia!"Kata Lilian dengan semangat.
Violet tersenyum "Jangan risau..sihir yang kena kamu nanti,lansung tak sakit"Sopan Violet cuba menenangkan Lilian.Lilian mengangguk laju cuba mempercayai Violet dan Rayyan
"Ok..kamu semua kalau tak nak kena jampi juga tolong jaga jarak"pesan Violet.Mereka mula menjauhkan diri dari Lilian.
"Rayyan..kau dah sedia?"Soal Violet.Rayyan mengangguk yakin.
" We..Call you Black Magic..go into that girl and make her invisible till the end.."Kata Violet dan Rayyan sambil berpegangan tangan dan diarahkan tangan itu ke dahi Lilian.Serta merta tangan mereka bertukar menjadi hitam dan warna hitam tu berjalan masuk ke dalam kepala Lilian membuatkan mata Lilian menjadi warna hitam pekat.
"Urghhh...ARGHHHH!!"Jerit Violet dan Rayyan cuba untuk tidak membiarkan sihir itu lari keluar.Badan Lilian menggigil gigil cuba menampung sihir di kepalanya.Air matanya mengalir laju keluar,ianya tidak menyakitkan seperti yang dikatakan Violet tapi kepalanya terasa berat sehingga dia boleh membayangkan yang kepalanya mungkin putus.
"Gyyyaaaaaaaaaaaaaaaa!"Jerit mereka sehingga sihir itu masuk sehingga habis membuatkan Lilian lesap.
Terkejut mereka semua yang berada di situ."Li-Lili?"Kata Subaru yang melihat Lilian hilang depan mata."Ya Subaru kun?"Kata Lilian tetapi badannya tidak ada.
"Ke..mana dia menghilang?"Soal Senju ke Violet."Dia selamat..cuma badannya tidak kelihatan sekarang,jadi sebab kita dah berjaya hilangkan Lilian..baik kita cepat"Kata Violet dengan wajah berpeluh-peluh.Begitu juga dengan Rayyan.
Mereka telah menggunakan kuasa mereka sepenuhnya.Kalau mereka tidak lagi dapat bertahan sihir keatas Lilian akan terungkai.
"Semua ikut saya"Kata Ciel.Mereka semua turun dari kereta dan berjalan rapat mengikuti Ciel."Tak apa ke kalau kami masuk?"soal Subaru Ciel.
YOU ARE READING
You My Destiny
Fantasy[Update Once a Month] Jio Haya seorang pemuda lelaki yang berumur 15 tahun hidup dalam keadaan kucar kacir sehingga menyebabkan dia dibuang keluarga dan kehilangan makcik kesayangannya.Kini dia hidup keseorangan dipulau kawan,dibuli,diejek.Tetapi di...