Nie wolno uciekać |18+|

6.4K 151 68
                                    

Pov Łukasz

Odrazu ustałem pomiędzy jego nogami. Pochyliłem się w jego strone i szepnąłem mu do ucha.

-nie wolno uciekać, za to jest kara - powiedziałem i przegryzłem mu płat ucha

Młody nic nie odpowiedział,a ja miałem coraz większą ochotę na niego.

Zacząłem zdejmować jego ubrania,a gdy został w samych bolserkach,zdjąłem swoje ubrania.

Zostaliśmy w samych bokserkach. Zacząłem mu robić malinki. Chłopak lekko podjękiwał, czułem że jestem już bardzo twardy.

Szybko zdjąłem ostatnią część garderoby.

Wszedłem w niego mocno,a chłooak głośnio zajęczał. Zacząłem robić powolne ruchy.

Po kilku minutach złapałem młodego za włosy i począgnąłem do siebie wbijając się w niego mocno. Chłopak wręcz krzykną,a z jego oczy zaczęły spływać łzy.

Poruszałem się dość mocno i gwałtownie. Chłopak wymrukiwał co jakiś czas tylko "przestań". Ale ja udawałem że nie słysze bo inaczej miałby jeszcze gorzej.

- Ł-łukasz~ J-ja.. - wiem co chciał powiedzieć więc szybko złapałem za jego członka i położyłem kciuk na jego główcę.

- Nie teraz, skarbie~ - szepnąłem mu do ucha

Zrobiłem jeszcze kilka mocnych pchnięć i wkońcu doszłem w jego środku. Po chwili wszyedłem z niego puszczając kciuka. W tym momencie chłopak doszedł na pościel.

Położyłem się obok gówniarza, a on odrazu zasnął.

Mój uroczy gówniarz po małej rozrywce.




Przepraszam was że nie wstawiałam rozdziałów ale miałam próbne egzaminy i sie uczyłam. Mam nadzieje że wybaczycie :3
Dziś taki ktrótki bo pisany w szkolnym kiblu na lekcji XD
Do następnego Paa

I want be your daddy~ | KxK | Daddy KinkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz