Ciii~ 18+

5.4K 122 27
                                    

Pov.Marek

Po chwili poczułem jak Łukasz mnie rozbiera. Zostałem już w samch bokserkach. Z jednej strony bałem się że ktoś nas przyłapie,a z drugiej strony bardzo tego pragnąłem. Po paru minutach starszy zawizł nade mną w samych bokserkach.

Włożyłem jedną rękę w jego bokserki i wziąłem już jego twardego do ręki. Na mój dotyk chłopak zdjął swoje i moje bokserki. Byliśmy już całkiem nadzy.

Łuki wyciągnął z kieszeni swoich spodni lubrykant i wycisnął mazi na swoje palce. Po chwili poczułem jego jeden palec w sobie. Robił lekkie i powolne ruchy. Następnie dołożył kolejnego palca. Zaczął poruszać nimi trochę szybciej. Na koniec dodał trzeciego palca i zaczął ruszać nimi szybko oraz energicznie. Jęczałem tak cicho jak tylko mogłem.

Wyciągnął ze mnie swoje palce i włożył coś więlszego. O wiele większego. Jęknąłem dość głośno. A on pochylił się w moją stronę i szepnął:

- Ciii~

Następnie zrobił kilka mocnych i szybkich pchnięć. Poczyłem jak po moim wnętrzu rozpływa się ciepło. Łukasz połozył się obok mnie i przykrył nas kocem. Już po chwili zasnąłem.

Ale mam szczęście że poznałem kogoś takiego jak mój ŁUKASZ WARZYWNIAK. Kocham go tak bardzo.

__________________________

Wracam!
Sorki że taki krótki ale postaram się jeszcze coś dzisiaj dodać.
Wesołych świąt ❤🎅

I want be your daddy~ | KxK | Daddy KinkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz