Pov Łukasz
Jakoś po 2 godzinach załatwiłem papiery. Weszłem do domu i rozłoszyłem wszystkie papiery jakie dostałem na stole.
- Marek! - kszyknąłem
Słyszałem jak trzasnął drzwiami, a po chwili znajdował się już na schodach.
- Czego chcesz?
- Mógłbyś się podpisać na kilku papierkach? - powiedziałem wskazująna papiery leżące na stole
- dobra
Podszedł do stołu i wziął długopis do ręki. Bałem się że zacznie czytać ale głupi Maruś nic nie przeczytał tylko odrazu wszystko podpisywał.
- Dziękuję Mareczku
- Nie mów tak do mnie! - krzyknął
- Nie ładnie tak podnosić głos
- O co ci chodzi?
- Chcę być twoim tatusiem
- Co?
- Podpisałeś papiery w których potwierdzasz że mogę z tobą robić co chcę
- Co kurwa!? Oddawaj te papiery!
- Nie unoś się kochany. A teraz zapoznam cię z 7 punktami. 1.Nie możesz sprzeciwić się tatusiowi. 2.Używasz zwrotów grzecznościowych jak: przepraszam, dziękuję, proszę. 3.Musisz słuchać się tylko tatusia. 4.Za dobre sprawowanie dostajesz nagrodę, za złe zachowanie karę. 5.Nie możesz używać wulgaryzmów inaczej dostaniesz karę. 6.Na koniec zdania musisz użyć słowa kończącego np:''Dobrze, tatusiu'' 7.Nie możesz czegokolwiek ukrywać przed swoim tatusiem.Nie możesz go okłamywać. Zrozumiano?
- Nie! I weź nie będę cię nazywał tatusiem!
- to jeszcze zobaczymy
Złapałem go za rękę i usiadłem na kanapę. Przeżuciłem go przez kolano.
- Na początek będzie 5 klapsów
- Ty jesteś jakimś chorym pojebem!
- dobrze to będzie 10. Licz!
Jakiś czas później
Wzięłem chłopaka za ręce i podniosłem go do góry,a następnie sam wstałem.
- Jesteś pojebany! Teraz mnie dupa boli!
- Masz szczęście że ci nie wsadziłem
Chłopak momentalnie stał się burakiem i to strasznie słodkim. Szkoda że musze go przekonać do mojej miłość.
- Idź odpocząć - powiedziałem włączając telewizor
- Ok - powiedział oschle
- Chcesz znowu karę?
- Nie, tatusiu
- Tak też myślałem
Pov Marek
Boże co za idiota. Wsumie to sam jeztem idiotą bo sam się w to kopałem no ale kurwa. Co to ma znaczyć? Ten zbok ma być moim "Tatusiem"?! Chyba go pojebało. Nie znałem go od takiej strony.
Weszłem do swojego pokoju i opadłem na łóżko po czym zasnąłem.
Pov Łukasz
Szkoda mi tego słodziaka ale wiem że w inny sposób się nie da. Kocham go i chce z nim być, zrobie wszystko aby wkońcu się we mnie zakochał.
Właśnie miałem iść do pokoju ale najpierw spojrzałem do mojego słodziaka. Aww ale on uroczo śpi. Chciałbym sie obok niego położyć no ale lepiej nie.
Wyszłem z pokoju i poszłem do siebie. Wziąłem telefon do ręki i zacząłem przeglądać komentarze z poprzedniego filmu. Zobaczyłem jeden który mnie zainteresował..
CZYTASZ
I want be your daddy~ | KxK | Daddy Kink
FanficMarek Kruszel oraz Łukasz Wawrzyniak wspólnie mieszkają w pięknym domu. Prowadzą kanała na youtube gdzie ogląda ich prawie 3 mln osób. Łukasz zaczął przekonywać się co do KxK i zaczął czuć coś do Marka. Chłopak wiedział że nie będzie łatwo zdobyć Ma...