Pov.Marek
Obudziłem się następnego ranka lecz Łukasza już nie było. Spojrzałem pod kołdrę i byłem ubrany. Pewnie Łukasz mnie ubrał. Cały on.
Wstałem i poszedłem poszukać mojego lekarza. Gdy go znalazłem zapytałem się go:
- Przepraszam?
- Tak? O co chodzi Marku?
- Kiedy zostanę wypisany?
- Mogę cię już dzisiaj wypisać, prawie wszystko jest w normie. Ale musisz zostać do wieczora.
- No dobrze, dziękuje
Po tych słowach skierowałem się w stronę mojego 'pokoju'. Pierwsze co zrobiłem to zadzwoniłem do Łukasza.
- Hej łuki! - krzyknąłem radośnie
- Hej, czy coś się stało? - zapytał
- Tak! Mógłbyś wieczorem po mnie przyjechać? Wychodzę ze szpitala!
- Umm..Sorki ale nie mogę
- Czemu?
- Ee po 1 auto jest w naprawię, a po 2 troszkę przed chwilą wypiłem
- Ehh... Okej. - powiedziałem lekko zawiedzony
- Ale może po ciebie przyjechać Kubańczyk
- No okej..
Rozłączyłem się. Szkoda. Chciałbym znów zobaczyć moje łukasza. Ale pierwszego kogo zobaczę to będzie Kubańczyk.
Pov. Łukasz
A więc Mareczek wróci wieczorem. Musze na tą okazję coś przygotować. Specjalnie mu powiedziałem że przed chwilą piłem. A to nie prawda. Kubańczyk po niego pojedzie,a ja będę miał czas na zrobienie niespodzianki dla Mareczka.
Ubrałem się w ciepłe ubrania i wyszedłem z budynku. Wsiadłem do autaj i pojechałem do sklepu.
Po zakupach wróciłem do domu. Była godzina 13, natomiast marek miał wrócić o 17. W sklepie kupiłem kilka rzeczy, takich jak:
- balony
- napoje
- alkohol
- confetti
- slodycze
- napis "Witaj w domu"
Oraz kupiłem jako taki prezent ogromnego misia.Teraz zostało mi tylko udekorowanie domu.
Minęło pare godzina a ja wkońcu mogę powiedzieć że jest skończone. Jestem dumny że to wszystko ogarnąłem i sie bardzo ciesze że nie będe musiał nigdzie jechać aby widzieć mojego Mareczka.
Przyjechał Olejnik i karzeł , a kubańczyk pojechał po Marka.
Teraz zostało mi tylko czekać na powrót mojego ukochanego.
CZYTASZ
I want be your daddy~ | KxK | Daddy Kink
Fiksi PenggemarMarek Kruszel oraz Łukasz Wawrzyniak wspólnie mieszkają w pięknym domu. Prowadzą kanała na youtube gdzie ogląda ich prawie 3 mln osób. Łukasz zaczął przekonywać się co do KxK i zaczął czuć coś do Marka. Chłopak wiedział że nie będzie łatwo zdobyć Ma...