Pov Łukasz
Obudziłem się 2 godziny później. Postanowiłem odrazu pojechać do Marka.
Wstałem, ogarnąłem sie i pojechałem. Podczas drogi byłem tak zestresowany, jak nigdy.
Bałem się o życie Marka. Przecież gówniarz mie może mi tu teraz umrzeć.
Po 20 min dojechałem do szpitala. Wbiegłem na recepcję i spytałem się:
- Przepraszam wie pani gdzie leży Marek Kruszel?
- Tak - uśmiechnęła się recepcjonistka - pokój nr. 69, piętro czwarte
- Dziękuje - rzuciłem szybko i zacząłem biec na piętro.
Wbiegałem po schodzach jak szalony. Chciałem już zobaczyć mojego małego gówniarza.
Zależy mi na nim bardzo.
Wbiegłem na czwarte pięro. Rozejrzałem sie po korytarzu i zauważyłem pokój z numerem "69"
Szybko podeszdłem do drzwi i szarpnąłem za klamkę. Otworzyłem drzwi i zauważyłem Marka.
Leżał na łóżku szpitalnym podpięty do jakiś kroplówek.
- Jejku Maruś... - wszedłem i zamknąłem za sobą drzwi. Podszedłem do jego łożka i usiadłem na krześle obok - Mareczku... Przepraszam że nie było mnie wtedy przy tobie...
Nastała chwila ciszy, lecz dla mnie ta chwila trwała wieczność.
- Musiałem wtedy iść po te jebane piwo i wódkę. Jestem pierdolonum idiotą. - złapałem go za rękę - mam nadzieję że jeszcze tam jesteś... Posłuchaj mnie teraz uważnie...
Kolejna chwila ciszy
- Nie chce cię stracić.. Jesteś dla mnie ważny.. Nie wyobrażam sobie życia bez ciebie - czułem jak jedna łza spływała po moim policzku ale szybko ją wytarłem.
- Nie wiem co do ciebie czuje.. Ale to jest mocne. I to bardzo... - powiedziałem lekko ściskając jego dłoń - więc proszę... Zostań ze mną...na zawsze.. - łzy same spływały po moich policzkach - N-nie zostawiaj mnie... P-prosze
Co sie ze mną do kirwy dzieje?! Rycze za jakimś dzieciakiem.
Bez sensu.
Wytrałem łzy, w międzyczasie do pokoju wszedła pani lekarz.
- Co z nim?! - spytałem szybko
- Kim pan jest? - zapytała
- Jego chłopakiem!
- No dobrze, więc..- zaczęła mówić
Hahahaha
Ale ze mnie polsat będzie XD
Nie no może napisze jeszcze jeden
Ale nie jestem pewna
Zobzczy sie potem XD
Do nastęlnego
Bay~ :3
CZYTASZ
I want be your daddy~ | KxK | Daddy Kink
FanfictionMarek Kruszel oraz Łukasz Wawrzyniak wspólnie mieszkają w pięknym domu. Prowadzą kanała na youtube gdzie ogląda ich prawie 3 mln osób. Łukasz zaczął przekonywać się co do KxK i zaczął czuć coś do Marka. Chłopak wiedział że nie będzie łatwo zdobyć Ma...