Pov Łukasz
Zdjąłem ostatnią części mojej garderoby - bokserki. Chłopak patrzał sie na mojego już twardego penisa.
- No już! Ssij! - krzyknąłem na co młody lekko się przestraszył i odrazu przysunął bliżej.
Zaczął powoli pieścić mojego członka ręką. Po chwili przysunął twasz do mojego penisa i zaczął lizać jego główkę. Wyszedł ze mnie niekontrolowany, cichy jęk a chłopak powoli wkładał go do buzi.
Gdy włożył nie całą połowę zaprzestał więc złapałem go za włosy i zacząłem poruszeć jego głową do przodu i do tyłu. Czułem jak mój penis obija się o ścianki jego jamy ustnej.
Zacząłem przyśpieszać ruch jego głowy. Zacząłem też ruszać biodrami do tyłu i do przodu. Czułem jak Mareczek lekko się dusi, ale to mi nie przeszkadało.
Robiłem szybsze i głębsze ruchy biodrami aż poczułem że dochodzę więc włożyłem mojego penisa po samą nasadę do ust młodego. Po czym doszedłem w jego usta lekko jęcząc.
Czekałem aż młody połknie wszystko po czym wyciągnąłem swojego penisa. Zdjąłem mu bokserki i kazałem wstać po czym obruciłem go do siebie tyłem i przycisnąłem go do blatu.
Złapałem buteleczkę lubrykantu który leżał obok nas na blacie. Wylałem trochę mazi na moje palce i powoli włożyłem palec w młodszego.
Zacząłem nim lekko poruszać na co młodszy lekko jęknął. Po chwili dołożyłem drugi palec a chwile późnie jeszcze kolejny. Zacząłem gwałtownie ruszać palcami na co jęczał.
Gdy wiedziałem że go dobrze rozciągnąłem, wsadziłem swojego członka. Włożyłem go po samą nasadę na co blondyn głośno jękną.
- Jak mam na imię? - spytałem
- Ł-łukasz - jęknął blondyn
- Źle! - krzyknąłem i klepnąłem go w tyłek po czym zacząłem szybko wchodzić i wychodzić w chłopaka. - Jak mam na imię?! - powtórzyłem pytanie lekko krzycząc
- T-tatusiu
- Dobrze - odparłem i zwolniłem tępo.
Po jakimś czasie znowu przyśpieszyłem. Poczułem że zaraz dojdę. Więc wchodziłem i wychodziłem z niego jeszcze kilka razy. Wbiłem się w niego mocno i doszedłem w nim.
Po chwili wyszedłem i klepnąłem go w tyłek na co młody lekko jęknął.
- Ubieraj się - rozkazałem a on zrobił to, ja też.
Poszedłem na górę do swojego pokoju gdzie sie przebrałem i położyłem do łóżka. Jakiś czas przeglądałem social media. I nawet nie wiem kiedy zasnąłem.
Więc jak wam sie podoba ten rozdział?( ͡° ͜ʖ ͡°)
Odrazu przepraszam że taki cringe ale pierwszy raz pisałam rozdział 18+
Mam nadzieję że mnie zrozumiecie.
Dobranoc :3
CZYTASZ
I want be your daddy~ | KxK | Daddy Kink
FanficMarek Kruszel oraz Łukasz Wawrzyniak wspólnie mieszkają w pięknym domu. Prowadzą kanała na youtube gdzie ogląda ich prawie 3 mln osób. Łukasz zaczął przekonywać się co do KxK i zaczął czuć coś do Marka. Chłopak wiedział że nie będzie łatwo zdobyć Ma...