Part <1>

23.1K 770 13
                                    

Zawgyi

ရန္ကုန္​ အျပည္​ျပည္​ဆိုင္​ရာ ​ေလယာဥ္​ကြင္​းႀကီးတစ္​ခု.....အက်ၤ ီအျဖဴ hoodie ပြပြ ကို ဂ်င္​း​ေဘာင္​းဘီအနက္​​ေရာင္​ ဒူးျပဲန႔ဲတြဲဖက္​၀တ္​ဆ​င္​ထားၿပီး maskအနက္​​ေရာင္​တပ္​ထားတ့ဲ....အသက္​ ၂၀​ေက်ာ္​ အရြယ္​ ​​ေခတ္ဆန္ဆန္...​​​ေကာင္​​ေလး တစ္​​ေယာက္​......သူ႔နာမည္​ က​ေတာ့ ​​​ေ႐ွာင္​းက်န္႔​႔(Xiao Zhan).......

ring.....ring....ring....📱📱

"ဟယ္​လို ပါး "

"..."

"ဟုတ္​....ကြၽန္​​ေတာ္​ ျပန္​လာၿပီ.."

"...."

"အင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​ ပါးဆီ အရင္​ လာမယ္​​ေလ.....ပါးရဲ့ဟိုမိန္​းမႀကီး​ေတာ့ ခဏ ​ေ႐ွာင္​ခိုင္​းထား​ေပါ့....မဟုတ္​ရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​န႔ဲ ညိွ​ေနမယ္​.."

"....."

"Ok ပါး အာ့ဆို ကြၽန္​​ေတာ္​ အခု လာခ့ဲ​ေတာ့မယ္​....."

###############

​​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ ပါးပါးကို phဆက္​ဆက္​ ၿပီးခ်င္​း ဦးတည္​ရာက Taxiကား႐ွိရာ ​ေနရာသိူ႔....ဒီလိုပါပဲ လြတ္​လပ္​မႉ ၿကိဳက္​တ့ဲ ကြၽန္​​ေတာ္​က ဒယ္​ဒီပါးပါး လာႀကိဳခိုင္​းတ့ဲ လူကိူ ျပန္​လႊတ္​လိုက္​ၿပီး....Taxiျဖင္​္​့သာ ​မ​ေရာက္သာျကာျပီ ျဖစ္တ႕ဲ​​ရန္​ကုန္​ၿမိဳ႕ကို တစ္​ပတ္​ ပတ္​ရင္​ ဆုံးျဖတ္​လိုက္​​ေတာ့သည္​......

Taxiကားတားရာ လမ္​းမအလယ္​....​ေရွာင္းက်န့္​​ဆီ ဦးတည္​လာ​ေနတ့ဲ အနက္​​ေရာင္​ ကား​ေသးတစ္​စီး......
ပိုမို နီးကပ္​လာၿပီး အနားသို႔အ​ေရာက္​......

"တက္​ "

"ဗ်ာ..."

"ဒီမွာ ျမင္​လား ​ေသနတ္​ "

ကားမွန္​ကို ဖြင္​့ကာ ​ေသနတ္​န႔ဲခ်ိန္​ရြယ္​ၿပီး အနီးကပ္​ၿခိမ္​း​ေျခာက္​လိုက္​တ့ဲ ကား​ေမာင္​း​သူရဲ႕​ေဘး​ေနရာကထိုင္​ခုံမွာ ​ရိွ​ေနတ့ဲသူ ​ၿပီး​ေတာ့ တစ္​ဖြဲ႔တည္​း ထင္​ရတ့ဲ ကား​ေမာင္​းသူန႔ဲ ​ေနာက္​ခုံက လူႏွစ္​​ေယာက္​....က်စ္​ ရန္​ကုန္​ ​ေႏြပူပူမွာ ကားၾကပ္​ၾကပ္​ထဲ စီးရ​ေပဦးမယ္​...ဒါဘယ္​သူ႔လက္​ခ်က္​လဲ ​ေျပာစရာမလို သူ႔မိ​ေထြးဆိူတာ အတတ္​သိၿပီးသား.....

အမုန္​းၿမိဳ႕သို႔ လက္​တစ္​ကမ္​းအလို 💗Where stories live. Discover now