Part <2>

11.8K 638 15
                                    

Zawgyi

ၿမိဳ႕န႔ဲအလွမ္​း​ေ၀းတ့ဲ ​ေနရာတစ္​ခု........
ခမ္​းနားထည္​၀ါမုွန႔ဲအတူ သစ္​ပင္​မ်ားစြာ အုံ႔ဆိုင္​း ရစ္​၀ိုင္​း​ေနတ့ဲ တိုက္​အိမ္​ႀကီးတစ္​လုံး......

ring....ring....ring 📱📱

"Hello ရႊယ္​ယမ္​.."

"......"

"လိွ်႕၀ွက္​ထား​ေပး.....ဒီကိစၥကို.."

"...."

"ဟားဟား....မင္​းအလုပ္​ျပဳတ္​​ေတာ့လဲ ငါ့ဆီလာလုပ္​​ေပါ့..."

"...."

"Ok Ok မင္​းသာ ၿမိဳ႕စြန္​က ငါ့အိမ္​လာအိမ္​ အကုန္​​ေျပာျပမယ္​.."

"...."

"​အင္​း....အာ့ဆို ဒါပဲ ​"

ရီ​ေပၚလဲ ျခံထဲ phone​ေျပာၿပီးသည္​ႏွင္​့ အိမ္​ႂကီးရဲ႕ အ​ေပၚတက္​ တစ္​​ေယာက္​​ေသာသူ ရိွရာသိူ႔ ဦးတည္​လာခ့ဲ​ေတာ့သည္​.....
#################

"အ! ကြၽတ္​..."

​ေခါင္​းက အနာရဲ႕ နာက်င္​မႈန႔ဲအတူ....ႏိႈးလာတ့ဲ ​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔....
မရင္​းႏွီးတ့ဲ ​ေနရာတစ္​ခုကို မ်က္​လုံး ​ေ၀့ၾကည္​့လိုက္​ၿပီး...

"ငါဘယ္​ကို ​ေရာက္​​ေနတာလဲ....​ေဆး႐ုံလဲ မဟုတ္​ပါဘူး.....ဟိုလူႀကီး​ေတြ ဖမ္​းသြားတာပဲ ငါ့ကို ဘာလိူ႔ မ​ေသ ​ေသးတာလဲ....ဒါမွ မဟုတ္​ အခုငါ သရဲ ျဖစ္​​ေနၿပီလား....မဟုတ္​​ေလာက္​ပါဘူး....ငါသိတာက ​ေနာက္​ဆုံး သစ္​ပင္​ကို ကားန႔ဲ၀င္​တိုက္​လိုက္​တာပဲ....ၿပီး​ေတာ့....ယား....မမွတ္​မိ​ေတာ့ဘူး.....အ! ​ေခါင္​းကလဲ နာလိုက္​တာ..."

​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ တစ္​​ေယာက္​ ဘယ္​ကို​ေရာက္​​ေနတာလဲ မသိတာန႔ဲ အခန္​းတံခါး ရိွရာသိူ႔ သြားလိုက္​သည္​....ဖြင္​့မရ​ေသာ တံခါး​ေၾကာင္​့ စိတ္​တိုလာၿပီး....ျဖစ္​ခ်င္​ရာျဖစ္​ဟုဆိုကာ အနီးက ကြၽန္​းထိုင္​ခုံ တစ္​လုံးကို ​ေကာက္​ယူလိုက္​ၿပီး....တံခါး ျဖတ္​ရန္​သာ ႂကံလိုက္​​ေတာ့သည္​....

"မဆိုးဘူး....ဒီထိုင္​ခုံန႔ဲ ျဖတ္​ရမယ္​.."

"ယား..."

"ခ်ပ္​!..."

အားပါပါ ႐ိုက္​ခ်က္​န႔ဲ ႐ိုက္​ဖို႔ ဟန္​ျပင္​လိုက္​စဥ္​ ႐ုတ္​တရက္​ ပြင္​့လာ​ေသာ တံခါး​ေၾကာင္​့ ခုံကိုင္​ထားတ့ဲလက္​ကို ​ေလ​ေပၚမွာပဲ ရပ္​တန္႔​႔ထားလိုက္​​ေတာ့သည္​....

အမုန္​းၿမိဳ႕သို႔ လက္​တစ္​ကမ္​းအလို 💗Where stories live. Discover now