Part <3>

9.7K 610 15
                                    

​Zawgyi

​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔တစ္​​ေယာက္​ မီးဖို​ေခ်ာင္​ ထဲ၀င္​ကာ....​ေရခဲ​ေသတၱာ ဖြင့္​လိုက္​​ေတာ့....အထပ္​ျပည္​့ ရိွ​ေနတ့ဲ အစားအစာ မ်ားန႔ဲ ဟင္​းသီးဟင္​းရြက္​မ်ား.....

"ဒီ​ေလာက္​မ်ား​ေန​ေတာ့လည္​း ဘာခ်က္​ရမလဲ....​ေတာ္​ပါၿပီ ​ေခါက္​ဆြဲျပဳတ္​ ပဲလုပ္​​ေတာ့မယ္​...."

​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔တစ္​​ေယာက္​ ​​ေခါက္​ဆြဲျပဳတ္​ရန္​သာ ျပင္​ဆင္​လိုက္​​ေလသည္​...​ေခါက္​ဆ​ြဲျပဳတ္​တာ​ေတာ့ က်န္​႔က်န္​႔ ကြၽမ္​းသည္​...USမွာ​ေနတုန္​းက ခဏခဏျပဳတ္​စားျဖစ္​​ေသာ​ေၾကာင္​့ပင္​.....

​မနက္​စာ ျပင္​ဆင္​ျခင္​း ၿပီးတာန႔ဲ က်န္​႔က်န္​႔ အ​ေပၚထပ္​သိူ႔ ရီ​ေပၚကို သြား​ေခၚရန္​ သြားခ့ဲသည္​....

"​ေဒါက္​...​ေဒါက္​...!"

"ရီ​ေပၚ မနက္​စာ ျပင္​ၿပီးၿပီ စားလို႔ရၿပီ...အာ့တာ လာ​ေျပာတာ.."

"သိၿပီ...သြား​ေတာ့.."

တံခါး​ေတာင္​ မဖြင္​့​ေပးဘဲ အခန္​းအတြင္​းမွသာ လွမ္​း​ေျပာ​ေသာ​ေၾကာင္​့ က်န္​႔က်န္​႔ ႏွာ​ေခါင္​းရႈံ ့ လိုက္​ၿပီး...

"Aww...အင္​းအင္​း.."

က်န္​႔က်န္​႔ ​ေရခ်ိဳးခန္​း ထဲ ၀င္​ၿပီး ​ေရခ်ိဳးရန္​သာ ဆုံးျဖတ္​လိုက္​​ေတာ့သည္​....ရီ​ေပၚ ဆိုတ့ဲလူဆိုး​ေကာင္​ကို ၾကည္​့မရ​ေပမ့ဲ သူ႔ကို ဒီလို ပိတ္​ထားတာ​ေတာ့ အရမ္​းႀကီး မုန္း​မိ​တာ​ေတာ့ မဟုတ္​​ေပ....မဟုတ္​လဲ ​ရန္​ကုန္​ျပန္​လာျဖစ္​ရင္​​ေတာင္​ ပါးပါး တို႔ အိမ္​မွာ မ​ေနဖို႔ ဆုံးျဖတ္​ႁပီးသားမို႔ပင္​...ဒါ​ေပမ့ဲ ရီ​ေပၚ ဘာ​ေၾကာင္​့ သူ႔ကို ဒီလို လုပ္လဲ အခုထိ ​အ​ေျဖ႐ွာမရ​ေသး​ေပ.......

ရီ​ေပၚလဲ ​ေရမိုးခ်ိဳး ျပင္​ဆင္​ၿပီးတာန႔ဲ မနက္​စားစားရင္​ ​ေအာက္​ထပ္​သို႔ ဆင္​းလာခ့ဲသည္​....

စားပြဲ​ေပၚမွာ ​ေတြ႔လိုက္​ရသည္​က ​ေခါက္​ဆြဲျပဳတ္​ သံပုရာရည္​ န့ဲ ​ကိတ္​မုန္​႔ အနည္​းငယ္​....

"​ေတာက္​! ဘယ္​လို စဥ္​းစားၿပီး ဒီလို လိုက္​ဖက္​တ့ဲ မနက္​စာမ်ိဳး ျပင္​ဆင္​တာပါလိမ္​့.."

အမုန္​းၿမိဳ႕သို႔ လက္​တစ္​ကမ္​းအလို 💗Where stories live. Discover now