Part <6>

9K 587 20
                                    

​Zawgyi

​ေဆာင္​းရာသီ​ေရာက္​လာသည္​့အတြက္​ တစ္​ျဖည္​းျဖည္​းန႔ဲ အ​ေအးဓာတ္​က ပိုပို၍ တိုးလာသည္​  အဲကြန္​း ​ေလ်ာ့ထားျပီး ေစာင္​ထူထူျခဳံထားတာ​ေတာင္​  ထင္​သ​ေလာက္​ အ​ေႏြးဓာတ္​ မ​ေပးႏိုင္​​ေျခ....

ရိ​ေပၚလဲ ပိုမိုခ်မ္းလာ၍ ​အ​ေႏြးထည္​၀တ္​ရန္​ ကုတင္​ေပၚမွ အသာဆင္းကာ ​​ဗီ႐ိုတံခါးကို ဖြင္​့လိုက္​ၿပီး အ​ေႏြးထည္​ တစ္​ထည္​ကို ​ေကာက္​ယူ ၀တ္​လိုက္​​ေလသည္​....ထို႔​ေနာက္​ အိပ္​မ​ေပ်ာ္​​ေတာ့သည္​ႏွင္​့ ​ေအာက္​ထပ္​သို႔ဆင္​းလာၿပီး ​ေရခဲ​ေသတာၱကို ဖြင္​့လိုက္​ကာ ​​ေကာ္ဖီ​ထုပ္​ယူလိုက္​ၿပီး ​ေကာ္​ဖီ​ေႏြး​ေႏြး​ေလး တစ္​ခြက္​ ​ေဖ်ာ္​လိုက္​သည္​....
ထို႔​ေနာက္​ အခန္​းထဲသိူ႔ ျပန္​လည္​ ၀င္​လာၿပီး လက္​တစ္​ဖက္​က ​ေကာ္​ဖီခြက္​ကို ကိုင္​ကာ လက္​တစ္​ဖက္​က ျပင္ပ၀န္းက်င္ကို ဖုံးကာထား​ေ​​​သာလိုက္​ကာစ ကို အသာဆြဲဖြင္​့လိုက္​ၿပီး မျပည္​့တစ္​ျပည္​့ လမင္​းႀကီးကိုၾကည့္ကာ ​ေကာ္​ဖီ​ခြက္​ကို အသာငုံ​ေသာက္​လိုက္​သည္​ လမင္​းႀကီးကို ​ေတာ္​​ေတာ္​ ၾကာ ​ေငး​ေမာ ၾကည္​့႐ႈ​ေနႁပီး လိုက္​ကာစ ကို ျပန္​လည္​ပိတ္​ရင္​း ျခံထဲသို႔ တစ္​ခ်က္​​ေ၀့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ အတန္​ငယ္​ တိတ္​ဆိတ္​​ေမွာင္​မိုက္​​ေန​ေသာ ဂို​ေဒါင္​ငယ္​​ေလးတစ္​ခု.....
အ​ေတြးထဲသို႔ မလိုက္​မသိ ၀င္​လာတာက...
'အျပင္​မွာ ဒီ​ေလာက္​​ေအး​ေနတာ သူ​ေတာ္​​ေတာ္​ ခ်မ္​း​ေနမလား...ဟာကြာ ဘာလိူ႔ သူ႔အ​ေၾကာင္​း ​ေတြးမိ​ေနပါလိမ္​့ ​ေသလဲ ​ေအးတာပဲကို..´

​ေခါင္​းထဲက သူ႔အ​ေၾကာင္​း အ​ေတြး​ေတြကို အျမစ္​ပါမက်န္​ ဖယ္​ထုတ္​လိုက္​ၿပီး ကုတင္​​ေပၚသိူ႔တက္​ကာ ျပန္​အိပ္​​ေပ်ာ္​သြား​ေအာင္​ အသာ​ေမွး​ေနလိုက္​​ေတာ့သည္​....

တစ္ဖက္ကဂ​​​ို​ေဒါင္​ထဲတြင္​လည္​း....

"ဟင္​း...ပါး..."

အုတ္​ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚ အကာအကြယ္​ မ​ပါဘဲ အိပ္​​ေန​ေသာ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ ဒူးတို႔ကို ရင္​ဘတ္​နားထိ ​ေကြးထားကာ လက္​ႏွစ္​ဖက္​ကို အခ်င္​းခ်င္​း လက္​ပိုက္​္​ထားသည္​့ႏွယ္​ ပူးကပ္​ထား​ေသာ​ၿပီး ​မ်က္​လုံးအစုံတို႔ကို မိွတ္​လ်က္​ အ​ေအးဒဏ္​ကို ႁငီးျငဴ ​ေန​ေသာ ​ေကာင္​​ေလး......

အမုန္​းၿမိဳ႕သို႔ လက္​တစ္​ကမ္​းအလို 💗Where stories live. Discover now