Part <11>

10.6K 571 41
                                    

Zawgyi

တစ္​လခန္​႔ၾကာၿပီး​ေနာက္​....

ရိ​ေပၚ ​ေ႐ွာင္​း​က်န္​႔ကို အရမ္​းရက္​ရက္​စက္​စက္​ႀကီး မႏိွပ္​စက္​​ေသာ္​လည္​း ထိုက္​တန္​႔သ​ေလာက္​​ေတာ့ ခိုင္​းသည္​ မနက္​ ၅ နာရီဆို ထခိုင္​းၿပီး ​ေန႔တိုင္​းသန္​႔႐ွင္​း​ေရးလုပ္​ခိုင္​း ျခံအလုပ္​ေတြ လုပ္​ခိုင္​းန႔ဲ ​မလိုက္​နာလ်ွင္​ သို႔မဟုတ္​ အမွား တစ္​ခုခုလုပ္​ရင္​ ႀကိမ္​လုံးန႔ဲ႐ိုက္​တာ..... သစ္​ပင္​မွာ တစ္​ညလုံး ႀကိဳး န့ဲခ်ည္​ထားတာ ​.....ေရထဲသို႔ ​ေခါင္​းနစ္​ၿပီး အျပစ္​​ေပးတာ စသည္​တို႔ ​လုပ္​​ေလ့ရိွသည္​ သို႔​ေသာ္​ ​ေ႐ွာင္​းက်န႔္​က​ေတာ့ တစ္​ခါတစ္​​ေလ အာခံသည္​ဆို​ေသာ္​ျငားလည္​း သူအျပစ္​​ေပးတိုင္​း အျပဳံးႏုႏု​ေလးျဖင္​့ ​ေက်​ေက်နပ္​နပ္​ခံယူ​ေပသည္​...........တကယ္​့ကို နားလည္​ရ ခက္​တ့ဲဟာ​ေလး ဟုသာ ၀မ္​ရိ​ေပၚ ​ေကာက္​ခ်က္​ ခ်မိ​ေတာ့သည္​...

ဒီ​ေန႔ ၀မ္​ရိ​ေပၚ Company သြားရမ့ဲ ​ေန႔ျဖစ္​သည္​ ​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔​ေၾကာင္​့ တစ္​လ​ေလာက္​ နားထားၿပီး မန္​​ေနဂ်ာကို အလုပ္​​ေတြ လႊဲ​ေပးထား​ေသာ္​လည္​း မိမိ companyျဖစ္​တ့ဲအတြက္​ မိမိကိုယိတိုင္​ ဦး​ေဆာင္​အုပ္​ခ​်ဳပ္​မွ ျဖစ္​​ေပမည္​....

မီးဖို​ေခ်ာင္​ ၌ ​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ျပင္​​ေပးထားတ့ဲ ဒင္​ဆမ္​း န့​ဲ ႏို႔ခ်ဥ္​ကို စား​ေသာက္​ၿပီး​ေနာက္​ မိမိ​ေဘးမွာ ျပဳံးစိစိန႔ဲ ယပ္​ခတ္​ ​ေပး​ေနတ့ဲ ​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ဘက္​ကို လွည္​့လိုက္​ၿပီး....

"ငါ ဒီ​ေန႔ Company သြားစရာရိွတယ္​ အိမ္​မွာ​ေအး​ေဆး​ေန ဟိုဟိုဒီဒီ ထြက္​​ေျပးမယ္​မၾကံန႔ဲ ျခံတံခါးလဲ ​ေသာ့ခတ္​ခ့ဲမွာ..."

"​ေကာင္​းပါၿပီ သခင္​​ေလး..."

"အင္​း..."
မိမိဘက္​က အသံမာမာႏွင္​့ ​ေျပာ​ေသာ္​လည္​း ​ေ႐ွာင္​းက​်န္​႔ဘက္​က အသံခ်ိဳခ်ိဳန႔ဲ မ်က္​ႏွာႀကီး ျပဳံး​ေနကာ ​ေကာင္​း​ေကာင္​း​နာခံ​ေသာ​ေၾကာင္​့ ၀မ္​ရိ​ေပၚ အင္​း တစ္​လုံးသာ ျပန္​​ေျဖလိုက္​သည္​...

ထိူ့​ေ​နာက္ ရိ​ေပၚ ​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔စီး​ေပးတ့ဲ ဖိနပ္​ကို လိ်ဳွလိုက္​ၿပီး ျခံအျပင္​သို႔ ထြက္​သြား​ေလ​ေတာ့သည္​.....

အမုန္​းၿမိဳ႕သို႔ လက္​တစ္​ကမ္​းအလို 💗Where stories live. Discover now