Part <5>

8.9K 557 8
                                    

Zawgyi

အခ်ိန္​အားျဖင္​့ ည ၉ နာရီ....

"အ! ကြၽတ္​ ကြၽတ္​..."

အနည္​းငယ္​ နာက်င္​​ေန​ေသး​ေသာ လည္​ပင္​းကို အသာအယာပြတ္​လိုက္​ၿပီး ည ည္​းညဴ မႈ့န့ဲ​ေဘးဘီ ​ေ၀့ၾကည္​့လိုက္​သည္​....တိတ္​ဆိတ္​​ေန​ေသာ ထို​ေနရာ​ေလးက သူ႔အတြက္​ အက်ဥ္​းတန္​လွပါသည္​

မီးသီး ၀ါ၀ါ​ေလးကလဲ ​ေဖ်ာ့​ေတာ့စြာျဖင္​့ ​ေကာင္​း​ေကာင္​းအလင္​း​ေရာင္​မ​ေပးႏိုင္​...

"အား...ယား....ဗိုက္​ဆာလိုက္​တာ..."

တဂြီဂြီျမည္​​ေနၿပီး အစားစားရန္​ အခ်က္​ျပ​ေနတ့ဲ ဗိုက္​​ေလးကိုသာ အသာပြတ္​ၿပီး အုတ္​ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚသာ လွဲအိပ္​​ေနလိုက္​​ေတာ့သည္​...

တစ္​ဖက္​မွာ အစာဆာလြန္​းလို႔ ည ည္​းညဴ ​ေနတ့ဲ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ရိွသလိူ တစ္​ဖက္​မွာက အ​ေကာင္​းဆုံး​ေသာ အစားအစာ ​ေတြရႏိုင္​တ့ဲ စား​ေသာက္​ဆိုင္​မွာ ရိွ​ေနတ့ဲ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​...

ရိေပၚ အစားစား​ေနရင္​း ႐ုတ္​တရက္​ သတိရလိုက္​မိတာက...
'​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ မ​ေန႔က​ေရာ ဒီေန႔တစ္​​ေန႔လုံး​ေရာ အစာ​ေကာင္​း​ေကာင္​း မစားရ​ေသးဘူး ဆာ​ေနလား မသိဘူး...က်စ္​ ဘာျဖစ္​ျဖစ္​ ကြာ..ငါက ဘာကို ဂ႐ုစိုက္​​ေနရမွာလဲ...'

"ကိုကို စားလို႔ ၿပီးၿပီဆို သြားမယ္​​ေလ ဘယ္​ရီ ပိုက္​ဆံ႐ွင္​းလိုက္​​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​..."

"အင္​း...."

အင္​း တစ္​လုံးသာ ျပန္​​ေျဖၿပီး စိတ္​န႔ဲလူန႔ဲ မကပ္​တ့ဲ ကိုကို႔ပုံစံ​ေၾကာင္​့ ဘယ္​ရီ ပိုက္​ဆံ႐ွင္​းဖိူ႔ ျပင္​လိုက္​သည္​...
ကိုကိုရယ္​ ဘယ္​ရီတစ္​​ေယာက္​လုံး ရိွ​ေနတာ​ေတာင္​ ဘယ္​ေတြ စိတ္​​ေရာက္​​ေနတာလဲ....

"​ေဟ့ ​ေမာင္​​ေလး ပိုက္​ဆံ႐ွင္​းမယ္​​ေနာ္​.."

"ဟုတ္​ မမ အားလုံး​ေပါင္​း 65000ပါဗ်"

"​ေရာ့..."

"ဟုတ္...​ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ခြင္​့ျပဳပါအုံးဗ်..."

"​ေနဦး ဒီက်န္​တ့ဲဟာ​ေတြ ပါဆယ္​ထုပ္​​ေပးလို႔ ရလား..."

စားပြဲ၀ိုင္​းက ​ေဘ႐ွင္​း​ၿပီးတာန႔ဲ ထြက္​သြား​ေတာ့မည္​့ ၀ိတ္​တာ​ေလးကို လွမ္​း​ေမးလိုက္​သူက ၀မ္​ရိ​ေပၚ........

အမုန္​းၿမိဳ႕သို႔ လက္​တစ္​ကမ္​းအလို 💗Where stories live. Discover now