Part <8>

8.5K 562 15
                                    

Zawgyi

မနက္​ ၁၀ နာရီ​ေလာက္​ကတည္​းက ​ေန အခု ​ေန႔လည္​ ၁ နာရီ​ေလာက္​ထိ junction square တစ္​​ေလ်ွာက္​ လည္​ပတ္​သြား​ေနတ့ဲ ရိ​ေပၚ ​ေရာက္​ၿပီးသား​ေနရာ​ေတြ ျပန္​ျပန္​​ေရာက္​လာလြန္​းလို႔ ဘယ္​ႏွစ္​​ေခါက္​​ေျမႇာက္​မွန္​း​ေတာင္​ ​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔မသိ​ေတာ့...

၀မ္​ရိ​ေပၚဆိုတ့ဲ သူ႔မွာ​ေတာ့ တစ္​​ေယာက္​တည္​း ကိုယ္​လူ​ေခ်ာလုပ္​ၿပီး ခပ္​​ေက်ာ့​ေက်ာ့ သြားႏိုင္​​ေပမ့ဲ ကိုယ္​့မွာ​ေတာ့ အထုပ္​​ေတြ လက္​န႔ဲမဆန္​႔ တစ္​ပုံတစ္​ပင္​န႔ဲ.......ဒါ​ေပမ့ဲ အတြန္​႔မတက္​ရဲ သူ႔​ေဒါသ က လူၾကားထဲလဲ ထိန္​းမွာ မဟုတ္​မွန္​း ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေတြးၾကည္​့႐ုံန႔ဲ သိႏိုင္​​ေသာ​ေၾကာင္​့ပင္​.....

၀မ္​ရိ​ေပၚ ဆိုတ့ဲ ကြၽန္​​ေတာ္​ကလဲ သူတစ္​ပါးကို စိတ္​ဒုကၡ ​ေပးတ့ဲ ​ေနရာမွာ ထူးခြၽန္​​ေအာင္​ကို ​ေတာ္​လြန္​း​ေနတာ အခုလဲ သပ္​သပ္​ အျမင္​ကပ္​လို႔ တမင္​တကာ အခ်ိန္​ဆြဲျခင္​းပင္​ ​လက္​ႏွစ္​ဖက္​တင္​ မက ပါးစပ္​မွာပါ အထုပ္​ကိုက္​ထားတ့ဲ ​အရမ္းမပူတ့ဲ ရာသီမွာ​ေတာင္ ​ေခြၽးတဒီးဒီး က်​ေနတ့ဲ ​​သူ႔ကို ကြၽန္​​ေတာ္​ သနားရမလား ထပ္​ၿပီး ႏိွပ္​စက္​ရမလား မသိ​ေတာ့ အ​ေတြးတို႔ကို နယ္​ခ်ဲ့ကာ  ​ဦးတည္​​ေလ်ွာက္​မိတ့ဲ ဆိုင္​ထဲကို ၀င္​လိုက္​ၿပီး.....

"အမ ကြၽန္​​ေတာ္​ မွာထားတာ ရၿပီလား...."

"​ေအာ္​ ​ေမာင္​​ေလးက Online က​ေနတဆင္​့ မွာထားတ့ဲ Wang Yi Boဆိုတ့ဲတစ္​​ေယာက္​လား..."

"ဟုတ္​ပါတယ္​..."

"ပစၥည္​းက ရၿပီ​ေမာင္​​ေလး အမ သြားယဴ ​ေပးမယ္ ခဏ​ထိုင္​​ေစာင္​့​ေပးပါဦး...."

​​၀မ္​ရိ​ေပၚ ​ေခါင္​းတစ္​ခ်က္​ၿငိမ္​ျပလိုက္​ၿပီး  ဆိုဖာ တစ္​ခု​ေပၚ ထိုင္​ခ်လိုက္​ၿပီး မ်က္​လုံးအစုံကို ​ေ၀့၀ိုက္​ကစားလိုက္​္​ကာ....

"ထိုင္​​ေလ ဘာလုပ္​​ေနတာလဲ သစ္​ကုလားအုတ္​ ၀င္​စားတာလား မတ္​မတ္​ႀကီး ရပ္​​ေနတာက..."

"ဟို ၀မ္​ရိ...အဲ သခင္​​ေလးမွ မထိုင္​ခိုင္​း​ေသးတာ..."

"အဟက္​! ရြဲ႔တာလား ႐ို​ေသတာလား မသိ​ေပမ့ဲ အခုထိုင္​ ငါအမိန္​႔​ေပးတာ...."

အမုန္​းၿမိဳ႕သို႔ လက္​တစ္​ကမ္​းအလို 💗Where stories live. Discover now