Part < 10 >

8.9K 576 19
                                    

Zawgyi

အိမ္​​ေ႐ွ႕​ေရာက္​​ေရာက္​ျခင္​း ၀မ္​ရိ​ေပၚ ကားကို​ရပ္​္​လိုက္​​ေတာ့ ​ေကာ့​ေတာ့ ​ေကာ့​ေတာ့န႔ဲ လူကိုမၾကည္​့ဘဲ ​ကား​ေပၚကဆင္​းသြားတ့ဲ ​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ အာ့တာ ဘာအထာလဲ လူကို မ​ေလးစားတာလား ဒီယုန္​စုတ္​​ေတာ့ ​ေသခ်င္​​ေနၿပီထင္​တယ္​....

"ဟြန္​႔ သူမ်ားကို ႏိွပ္​စက္​ခ်င္​တာန႔ဲ ရည္​းစား​ေတြတ့ဲ ဒါသက္​သက္​ အ႐ွက္​ခြဲတာ လူႀကီး​ေတြ​ေ႐ွ႕....သူ႔အဖိုးန႔ဲ အဖြားကလဲ တားရမွာ မဟုတ္​လား ဘာတ့ဲ ​ေျမး​ေလး မွန္​တယ္​ ထင္​ရင္​ ​ေျမး​ေလး ဆက္​လုပ္​ ​ေျမး​ေလး သ​ေဘာပဲတ့ဲ...."

"​​ေဟ့ ဘာ​ေတြ ပြစိပြစိ္​​ ​ေျပာေနတာလဲ..."
ဧည္​့ခန္​းထဲကို ​ေအာ္​ၿပီး၀င္​လာတ့ဲ ၀မ္​ရိ​ေပၚ...

ရိ​ေပၚ အသံက်ယ္​က်ယ္​န႔ဲ ဆူလိုက္​တာ​ေၾကာင္​့ ​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ ကိုယ္​ပါးစပ္​ ကိုယ္​ လက္​န႔ဲ အသံတိတ္​ ႐ိုက္​လာၿပီး...
"ဟမ္​...ဘာ ဘားမွဟုတ္​ဘူး..."

"​ေအး အခု မင္​း ဟိုအခန္​း ငါ့အခန္​းရဲ႕ တစ္​ခန္​း​ေက်ာ္​က အခန္​းမွာ ျပန္​​ေနလို႔ရၿပီ......ဟိုဂို​ေဒါင္​ မ​ေနရလို႔ ​ေပ်ာ္​​မ​ေနန႔ဲအုံး မင္​းကို အနီးကပ္​ ႏိွပ္​စက္​ခ်င္​လို႔ ငါစီစဥ္​လိုက္​တာ...."

"​ေက်းဇူးႀကီးျမတ္​လွပါတယ္​ သခင္​​ေလး၀မ္​ရိ​ေပၚ..."

လက္​ႏွစ္​ဖက္​ကို စုၿပီး ​ခါးကိုၫႊန္​႔ကာ ​ေက်းဇူးတင္​ေျကာင္းကိုဟန္​ေ​​​ဆာင္မူပိုကာ ​အသံက်ယ္​က်ယ္​န႔ဲ ​ေျပာလိုက္​​ေသာ ​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔.....သိတာ​ေပါ့ ဒါသပ္​သပ္​ရြဲ႔တယ္​ဆိုတာ....

"​ေအာ္​ ​ဒါန႔ဲ သခင္​​ေလး ခိုင္​းစရာ မရိွ​ေတာ့ဘူးဆိုရင္​ သြားခြင္​့ျပဳ ပါဦး..."

​ေျပာခ်င္​ရာ ​ေျပာၿပီး ျပန္​​ေျဖတာကို မ​ေစာင္​့ပဲ အိမ္​​ေပၚတက္​ရန္​ ​ေျခလွမ္​း ​ေန​ေသာ ​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ကို....
"​ေနဦး....."

"​အမ္​ အင္​း.....သခင္​​ေလး ဘာ​ေျပာမလို႔လဲ..."

"ခဏ​ေန ငါ့အခန္​းထဲ လာခ့ဲ..."

"ဘယ္​လို....."

​ေျပာခ်င္​ရာ ​ေျပာၿပီး ​ေနာက္​မလွည္​့တမ္​း တက္​သြားတ့ဲသူက ရိ​ေပၚ ​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔က​ေတာ့ မ်က္​ခုံးတစ္​လႈပ္​လႈပ္​ ပါးစပ္​အ​ေဟာင္​းသား ျဖင္​့သာ ​ေနာက္​မွာ က်န္​ခဲ့​ေလသည္​....

အမုန္​းၿမိဳ႕သို႔ လက္​တစ္​ကမ္​းအလို 💗Where stories live. Discover now