Part <7>

8.7K 574 13
                                    

Zawgyi

တိုက္​ႀကီးႀကီးတစ္​လုံးရ႕ဲ ဧည္​့ခန္​းတစ္​ခုတြင္​...

"​ေတာက္​! မင္​းတို႔​ေတြ ဘာမွ အသုံးမက်ဘူး လူ တစ္​​ေယာက္​ကို ​ေတာင္​မွ အျဖစ္​ရိွ​ေအာင္​ မ႐ွာ​ေပးနိုင္​ဘူး ​ေအး ႐ွာမ​ေတြ႔သ၍ ပိုက္​ဆံရမယ္​ မထင္​န႔ဲ တစ္ျပားမွ မ​ေပးဘူး ​သြား​ေတာ့..."

လူ​ေလးငါး​ေယာက္​​ေလာက္​ကို ​ေျပာဆိုလႊတ္​ၿပီး သား​ေပ်ာက္​႐ွာပုံ​ေတာ္​လုပ္​​ေန​ေသာ သူ​ေ႒းႀကီး ​ေ႐ွာင္​းလင္​....

ထိုစဥ္​ ႐ုတ္​တရက္​ ၀င္​လာ​ေသာ အမည္​မသိ ဖုန္​းနံပါတ္​ တစ္​လုံး​ေၾကာင္​့ ​ေကာင္​ကိုင္​လိုက္​ၿပီး....

"ဟယ္​လို..."

"ဟယ္​လို ပါး..."

"သား ​သား က်န္​႔က်န္​႔လား...ဘယ္​​ေတြ​ေရာက္​​ေနတာလဲ သားရယ္​ ႐ွာလိုက္​ရတာ..."

"ပါးပါး သား​ေမးစရာ ရိွလို႔ အ​ေရးႀကီးတယ္​ ပါးပါး အမွန္​တိုင္​း​ေျဖပါ..."

ဦး​ေ႐ွာင္​းလင္​ သူ႔​ေမးတာကို အ​ေျဖမ​ေပးဘဲ ထပ္​ဆင္​့​ေမးလာ​ေသာ​ေၾကာင္​့ က်န္​႔က်န္​႔ ​ေလး​ေလးနက္​နက္​​ တစ္​ခုခု ​ေမးမယ္​မွန္​း စိတ္​ထဲက ရိပ္​မိ​ေနသည္​....

"ပါး အရင္​က လူသတ္​ဖူးလား..."

"ဟင္​...."

​သားျဖစ္​သူ ​ေမးလာ​ေသာ ​ေမးခြန္​း​ေၾကာင္​့ ဦး​ေ႐ွာင္​းလင္​တစ္​​ေယာက္ ​​ေျဖစရာ ​အ​ေျဖတို႔ ဆြံအသြား​ေလသည္​....သား က​်န္​႔က်န္​႔ ဟိုအရင္​က အျဖစ္​အပ်က္​​ေတြ သိသြားလို႔မ​်ားလား....

"ပါး ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေမး​ေနတယ္​​ေလ လူသတ္​ခ့ဲဘူးလားလိူ္​့ ပါး ​ေက်းဇူးျပဳၿပီး အမွန္​တိုင္​း​ေျဖ​ေပးပါ ကြၽန္​​ေတာ္​့တစ္​ဘ၀လုံးန႔ဲ တိုက္​ဆိုင္​​ေနတာမိူ႔..."

ဦး​ေ႐ွာင္​းလင္​ တစ္​​ေယာက္​ ဘာ​ေျပာရမွန္​းမသိ​ေပမ့ဲ ဒီအ​ေျခအ​ေနက သူ႔သား က်န္​႔က်န္​႔​ေလးအတြက္​ အ​ေရးႀကီး​ေနမွန္​း ​ေျပာစကား​မ်ားကို နား​ေထာင္​႐ုံန႔ဲ သိႏိုင္​သည္​...

"​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ သား​ေလး...."

"ဒါ ဒါဆို တကယ္​ပဲ ပါး တကယ္​ပဲ လူသတ္​ခ့ဲတာ​ေပါ့....ဟာဗ်ာ..."

အမုန္​းၿမိဳ႕သို႔ လက္​တစ္​ကမ္​းအလို 💗Where stories live. Discover now