Part <9>

8.3K 569 26
                                    

Zawgyi

ကြၽီ.....

ကားရပ္​လိုက္​တာန႔ဲ အိမ္​ထ​ဲက​ေန ဘယ္​ရီ အျမန္​​ေျပးထြက္​လာၿပီး.....

"ကိုကိုရာ ၾကာလိုက္​တာ ဖြား​ေလး တို႔ အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​ၿပီတ့ဲ အာ့တာ ဘယ္​ရီ အိမ္​ျပန္​​ေတာ့မလို႔ လိုက္​ပို႔အုံး​ေလ...."

"Ok​ေလ တက္​ ကား​ေပၚ...."

"ဟင္​...ကိုကို..."

ဘယ္​ရီ ​ကိုကို​ေဘးမွာ ထိုင္​ဖို႔ ကားတံခါး အဖြင္​့ အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေန​ေသာ ​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔​ေၾကာင္​့ ကိုကို႔ကို တစ္​ခ်က္​ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့....

"​ေနာက္​မွာထိုင္​...ၿပီး​ေတာ့ သူ႔လ​ဲ ဖြား​ေလးတို႔အိမ္​​ေခၚခ့ဲမလို႔...."

'ဟင္​ ကိုကို ဘယ္​တုန္​းက သူစိမ္​း​ေတြကို အာ့​ေလာက္​ ရင္​းႏွီးတတ္​သြားတာလဲ ခင္​တာၾကာၿပီ ျဖစ္​တ့ဲ ကိုရႊယ္​ယမ္​​ကို့ေတာင္​ ကိုကို ဖြား​ေလးတို႔ဆီ ​ေခၚခ့ဲဖူးတာမဟုတ္​...´
ဘယ္​ရီ အ​ေတြးပင္​လယ္​ထဲ ခ်ာခ်ာလည္​မိ​ေတာ့လ​ဲ လက္​​ေတြ႔မွာ​ေတာ့...

"ဟုတ္​ ကိုကို..."

တစ္​ကိုယ္​လုံး brandedအျပည္​့ ၀တ္​ဆင္​ထားၿပီး စိန္​​ေရႊမ်ိဳးစုံ ဆင္ယင္​ထား​ေသာလည္​း အလိုမက်မႈ့မ်ားန႔ဲ ခက္​ထန္​​ေနတ့ဲ အမ်ိဳးသမီးတစ္​​ေယာက္​ တနည္​းအားျဖင္​့ ဦး​ေ႐ွာင္​းလင္​ရဲ႕လက္​ရိွဇနီး လ်န္​းရီက်န္​း....

"ဟယ္​လို..."

"...."

"ဘာ သတင္​းအစအန မရ​ေသးဘူး ဟုတ္​လား.....​ေတာက္​! အသုံးမက်လိုက္​တာ....ၿပီး​ေတာ့ ဟို ​ေဂ်းထဲ ​ေရာက္​​ေနတ့ဲ ႏွစ္​​ေယာက္​လဲ အခြင္​့ရရင္​ ရသလို ႏႈတ္​ပိတ္​ပစ္​လိုက္​..."

"......"

"Ok လိမၼာရင္​ အားလုံးက မင္​းတို့​ေကာင္​​ေတြ အတြက္​ၾကည့္​့ပဲ....."

"....."

"​ေအး..ဒါပဲ..."

​ေဒၚလ်န္​းရီက်န္​း လဲ Phoneခ်ၿပီးတာန႔ဲ စိတ္​ညစ္​ညစ္​န႔ဲ ​ေဆးလိပ္​တစ္​ခုကို မီးဖြာလိုက္​ၿပီး ႏႈတ္​ခမ္​း​ေပၚ အသာအယာ ​ေတ့တင္​လိုက္​သည္​....
'​ေကာင္​​ေလး ​ေကာင္​​ေလး မင္​းလႊတ္​ႏိုင္​သမ်ွ ​ေျပးထားဦး​ေပါ့...​ေတြ႔တ့ဲတစ္​​ေန႔​ေတာ့ ​ေသြးစြန္​းစရာ ကိစၥ​ေတြ ျဖစ္​လာ​ေတာ့မွာပဲ ဟင္​းဟင္​း...´
အသက္​မပါ​ေသာ အျပဳံးကို ခပ္​ဟဟ ျပဳံးလိုက္​ၿပီး ၀ရံတာ လက္​ရန္​းကို ​ေထာက္​ကာ ပတ္​၀န္​းက်င္​ႀကီးကို မိႈင္​း​ေမာ ၾကည္​့႐ူ ​ေနလိုက္​​ေတာ့သည္​.....

အမုန္​းၿမိဳ႕သို႔ လက္​တစ္​ကမ္​းအလို 💗Where stories live. Discover now