~Chapter13~

1.1K 129 8
                                    

Jak se dalo čekat, první hru vyhrál Robin. Vždycky vyhrával. Ať už se se hrálo o cokoliv.

Nedočkavě se rozhlížel po ostatních, jak počítají. Podvědomě tušil, kdo prohraje. A nespletl se. Dopadlo to sice nerozhodně, protože Andrea s Harrym měli nejvíce bodů, nestačili ani vyložit. Ale Eric rozhodl, že budou ‚platit‘ oba. Harry Robina krátce políbil na tvář, Andrea mu naštvaně hodila fant –svůj stříbrný řetízek s přívěškem.

Druhou hru nečekaně vyhrál Ondra a prohrál…Louis. Nedokázal se soustředit a nevyplatilo se mu to. Rozhodl se být velkorysý a nezdržovat hru fantem. Zaplatil mu panáka.

Potom střídavě vyhrával buď Robin nebo Eric, dvakrát se to povedlo Alexovi a jednou Claire. Robin dostal dvakrát pusu od Claire (na čelíčko od maminky, jak pobaveně podotkla) a nespočet fantů od Andrey, která ho ani jednou nechtěla políbit. A on se smál.
Na její řetízek si postupně navlékl oba její prstýnky a do kapsy si narval jednu její náušnici (tu druhou měl Eric). Vedle jeho židle stály její boty. Zajímalo ho, co mu začne dávat, až jí všechny snadno postradatelné fanty dojdou.

A co začne dávat ostatním, protože nepřetržitě prohrávala. Tedy, střídala se s Harrym a občas s Claire nebo s Louisem.
Ten jakoby při hře spal.

Claire vyhrála jen jednou, ale stálo to za to. Prohrál Eric, a místo toho, aby jí koupil panáka jak předpokládala (protože kluci se k dávání fantů nesnížili),  ji políbil. Na ústa, a tak hluboce, že na to po celý zbytek večera nemohla zapomenout.

Alex měl smůlu, pokaždé když vyhrál (celkem třikrát), prohrál Louis, a ten mu vždycky zaplatil panáka. Myslel si, jaká bude sranda, až donutí ségru nebo Claire, aby mu obětovaly fant, nebo mu věnovaly hubana a zatím měl místo toho už mírně v hlavě, a to mělo za následek, že začal prohrávat. Taky pokukoval smutně po Harrym, který jako naschvál nikdy neprohrál, když on vyhrával.
Ale začal jako řízením osudu prohrávat, když se Louis konečně vzpamatoval a začal vyhrávat jednu hru za druhou.

Poprvé ho Harry rozpačitě políbil na tvář, ale podruhé se nečekaně Louis otočil tak, že ho líbl na rty a polekaně od něj odskočil. Všichni se zasmáli, považovali to za podařený žertík. Potom mu Harry začal raději dávat fanty.  Prstýnky nenosil, a řetízek měl jen jeden –s křížkem. Louis si ho připnul na krk a čekal, s čím přijde příště.

Brzy byl bez bot, stejně jako Andrea. Jak se večer chýlil ke konci, museli oba, chtě-nechtě začít platit. Andrea platila polibky (nikdy u sebe nemívala moc peněz a teď se jí to nevyplatilo, protože Rob, pokud byl šťastným vítězem, ji dokázal pokaždé zmást natolik, že místo na tvář ho najednou políbila na rty, uvězněná v jeho ocelovém objetí, zmítající se někdě mezi bezmocným vztekem a nepoznaným vzrušením), a Harry penězi.  Platil Louisovi jednoho panáka za druhým, až se mu podařilo ho dokonale odrovnat.

xx

Číšník otráveně sklízel ze stolu a povýšeně si je prohlížel. A bylo co. Alex ležel na stole a spal. Robin nestoudně mámil z Andrey další polibky za to, že si bude smět obout své boty, které prohrála. Chvíli se zdráhala ale věděla, že Robin jen tak nepovolí.

Claire s Ericem se někam vypařili, nikdo si nevšiml, kdy ani kam odešli.

Robin Anree pomáhal zvednou Alexe. Ve dveřích se Rob otočil.

„Co vy dva? Jdete taky?“

Harry, stále ještě bos, ho pokývnutím hlavy ujistil, že hned přijdou. Louis před chvílí odešel na toaletu, rozhodl se tedy, že na něj počká. Mezitím si nazul boty a shrnul karty na hromádku. Čekal, a Louis se stále nevracel. Dostal o něj strach. Neměl ve zvyku pít. Vlastně se alkoholu spíše vyhýbal. To, co dnes vypil, by odrovnalo i odolnější a zkušenější pijany, natož téměř abstinenta.

Harry se vztyčil a vydal se ho hledat. Musel z toalety mezitím odejít, protože ho tam nenašel. Proběhl chodbou a vyběhl ven. Louis seděl na schodech, hlavu v dlaních.

„Lou?“ sklonil se k němu.

Oslovený těžce zvedl víčka a snažil se zaostřit. „Je mi zle,“ přiznal a překvapilo ho, že dokáže pořádně artikulovat.

A je to Harryho chyba.

Harry ho donutil, aby vstal. Opřel se o něj a váha jeho těla kudrnáče málem porazila. „Musíš se snažit.“ Domlouval mu. „Jsi strašně těžký, neudržím tě.“

Z posledních sil ho dovlekl k chatě a nejprve zamířil do koupelny. „Vysprchuješ se, a bude ti dobře,“ říkal mu, ale ten se vrhl k umyvadlu a začal zvracet. Harry váhavě postával u dvěří a přemýšlel, jestli ho nemá nechat o samotě a odejít. Ale pak si s hrůzou uvědomil, že by se mohl udusit. Byl tak opilý, že mohl usnout a udusit se vlastními zvratky.

Zavřel tedy za sebou dveře, přistoupil k Louisovi a pustil mu na hlavu studenou vodu. Snažil se taky opláchnout umyvadlo, jak nejlíp to šlo. Louis se narovnal a zavrávoral. „Hrozně se mi….točí…hlava,“ blábolil nesouvisle.

Harry ho opřel o zeď a pomalu ho posadil. Před tím pod něj strčil svou bundu, kterou si mezitím sundal.

„Seď,“ nařídil mu. „Dojdu pro ručník.“

Přešel znovu k umyvadlu, namočil do studené vody ručník a vyždímal ho. Pak se vrátil k Louisovi, obtočil ručník kolem jeho čela a objal ho. Louis se stulil Harrymu do náruče jako malé dítě.

„Zůstaň u mě,“ zašeptal. „Potřebuju tě.“

Předtím na něj měl Harry vztek, ale najednou cítil, že ten malicherný a neopodstatněný hněv zmizel a nahradila ho podivná něha.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do konce týdne... jak jsem slíbila :)) doufám, že se líbilo 

How can you like me? / l.s ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat