Wszystko dzieje sie po 11 sezonie
Kai i Lloyd są razem już kilka lat ( od końca 5 sezonu).
Jeż postanowił sie mu oświadczyć.Trzynasty Wrzesień 2019. DzIeŃ zArĘcZyN.
Wszyscy poza Nyą i Lloydem czekali na nich
w wynajętym budynku.
Kai i reszta przygotowali '' Sketch Event ''.
No nie dokońca...
Bardziej galerie zdjęć z nim i Lloydem.W wynajętym budynku.
Kiedy Lloyd już dotarł na miejsce ich przyjaciel Neuron.Mistrz umysłu robił małą przemowe o tym '' evencie ''.
Neuron] Lloyd może ty jako pierwszy wejdziesz? Sam?
Zielonooki sie zgodził.Nya założyła mu opaskę na oczy, a kiedy weszli do sali obok, w której były zdjęcia z nim i Kai'em. Zdjął opaskę na oczy i sie wzruszył.L] o boże.
Blondyn sie zaśmiał.
Przechodził obok zdjęć tych małych i tych dużych. Czytał karteczki które były obok nich.
Kiedy doszedł ( ( ͡° ͜ʖ ͡°)) do końca pokoju ujrzał Kai'a. Podszedł do niego wolnym krokiem.
Po chwili Kai odrazu go cmoknął w nosek.
Z oczu Blondyna leciały łzy.
K] ej.. Nie płacz!..
L] dziękuję ci za to.
K] dobrze wierz że cię kocham.. I nie wyobrażam sobie życia bez ciebie.
Brunet uklęknął przed zielonookim.
K] Lloydzie Garmadonie..
Kai otworzyła pudełko w którym był pierścionek zaręczynowy.K] czy wyjdziesz za mnie?
L] o boże... TAK!
Mistrz ognia wstał i założył Lloydowi pierścionek zaręczynowy na palec miłości.Neuron] POWIEDZIAŁ TAK!
Kai i Lloyd sie pocałowali,
A po krótkiej chwili przestali i wszyscy do nich podbiegli aby im pogratulować.TiMe SkIp DzIeŃ śLuBu. ❤️‿❤️
Kai czekał na Lloyda przy ołtarzu. ( tak Wu im załatwia ślub heh)
Po krótkiej chwili do klasztoru wszedł Lloyd.
Miał biały garnitur na sobie, trzymał w rękach bukiet ślubny.
Powolnym krokiem szedł do outarza.
Kiedy doszedł ( do outarza)
Kai chwycił go za rękę.
Lloyd spojrzał na swojego ukochanego i sid uśmiechnął. A Kai zrobił to samo.I żyli długo i szczęśliwie.
(--❤️--❤️--❤️--)
To był mój pierwszy ShIp-ShOt więc morze być.. SłAbY